اخبار ورزشیتوپ و تور

مجمع عمومی یا میتینگ انتخاباتی؛ آقایان حواس‌تان به والیبال هست؟

در شرایطی که اهالی والیبال منتظر برگزاری انتخابات هستند، مسئولان فدراسیون تصمیم دارند مجمع عمومی برگزار کنند.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، ۲۷ آذرماه سال ۹۷ مجمع سالانه فدراسیون والیبال بعد از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی ایران آغاز شد و سپس کلیپ تهیه شده برای تشریح دستاوردهای فدراسیون پخش شد.

در این مراسم محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و رئیس مجمع، شاهرخ شهنازی نماینده وقت کمیته ملی المپیک، محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، مهدی مستجاب‌الدعوه مسئول امور مجامع، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال، حرمت السادات زبردست سرپرست نایب رئیسی امور بانوان در کنار روسای هیات ها، نمایندگان باشگاه ها، ورزشکاران، داوران و مربیان، روسای کمیته ها و اصحاب رسانه در این مراسم حضور داشتند.

بعد از صحبت‌های افشین داوری سرپرست فدراسیون، حسابرس مستقل در فدراسیون گزارش خود را ارائه کرد و در ادامه مرتضی گرایلی سرپرست خزانه داری به تشریح عملکرد مالی فدراسیون والیبال در سال ۱۳۹۶ پرداخت. بعد از این بخش رای‌گیری درباره عملکرد مالی انجام شد که با اکثریت آرا مورد تایید قرار گرفت.

همچنین محمدرضا داورزنی معاون و رئیس مجمع در بخش ابتدایی صحبت‌های خود گفت: آرزو دارم والیبال کشور با پیگیری های فدراسیون و تلاش های هیات ها به اهداف خود برسد.

وی در ادامه با نقل خاطره‌ای از مقام معظم رهبری با اشاره به دیداری که با ایشان داشتند، اضافه کرد: در جلسه ای خدمت ایشان بودیم که در پایان جلسه مقام معظم رهبری من را صدا کردند و از من سوال کردند که آیا حواس شما به والیبال است و سپس موضوعاتی را درباره افت والیبال مطرح کردند که این موضوع اهمیت کار ما را نشان می‌دهد.

این‌ها گوشه‌ای بود از اتفاقاتی که در مجمع سال ۹۷ اتفاق افتاد. حالا بیش از یک ماه از دوران سرپرستی قانونی داوری گذشته و حالا تقریباً تمام ارکان فدراسیون بلاتکلیف است. در شرایطی که همه باتوجه به اظهارات قبلی داوری و داورزنی مبنی بر آغاز ثبت‌نام پس از پایان لیگ ملت‌ها منتظر برگزاری انتخابات هستند، آقای سرپرست به دنبال برگزاری مجمع عمومی است؛ آن هم مجمعی که ظاهراً قرار است در سکوت کامل خبری برگزار شود!

شنیده شده که این مجمع قرار است به میزبانی مشهد برگزار شود. فارغ از اینکه چرا پیش از برگزاری مجمع عمومی تکلیف هیأت‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، آذربایجان غرب، تهران و … مشخص نمی‌شود باید پرسید که لزوم برگزاری این مجمع چیست؟ در شرایط اقتصادی کنونی چه لزومی داشت که این مجمع به میزبانی مشهد برگزار شود؟ سوال بعدی اینکه در این مجمع چه موضوعاتی قرار است مطرح شود؟ برگزاری مجمع آن هم در شرایط کنونی شبهاتی ایجاد کرده مبنی بر اینکه آقای سرپرست تصمیم دارد با پول فدراسیون برای خود میتینگ تبلیغاتی برگزار کند!

با توجه به اینکه داوری در برخی محافل رسمی و غیررسمی نشان داده که برای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون والیبال چندان هم بی‌علاقه نیست و اینکه در روزهای گذشته برخی از ارگان‌های نظارتی و بازرسی اعلام کرده بودند که به زودی موضوع حضور غیرقانونی داوری در فدراسیون والیبال را پیگیری خواهند کرد، به نظر می‌رسد آقای سرپرست تصمیم دارد زودتر خیال خود را بابت آرای هیأت‌ها راحت کند تا استارت برگزاری مجمع انتخاباتی را بزند.

اهالی والیبال امیدوارند که این مجمع بی‌حاشیه برگزار شده و هرچه زودتر شرایط برای ثبت‌نام از نامزدها، تایید صلاحیت‌ها و برگزاری انتخابات فراهم شود.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا