اخبار ورزشیسایر اخبار

مجمع سالیانه فدارسیون بوکس رفوزه شد!

مجمع سالیانه بوکس به دلیل عدم شفاف سازی مسائل مالی فدراسیون تا سه ماه آینده مجددا برگزار خواهد شد!

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بوکس روز گذشته با ریاست عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی همگانی وزارت ورزش و جوانان مستجاب‌الدعوه  دبیر امور مجامع و طاهره طاهریان نماینده کمیته ملی المپیک و حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

این مجمع پس از ۶ سال عدم برگزاری، سرانجام در دوره مدیریت رئیس جدید فدراسیون در دسیتور کار قرار گرفت، ضمن اینکه برگزاری این مجمع پیش از این چندین بار به تعویق افتاده بود و در نهایت روز گذشته (سه شنبه) با حضور تعدادی از رؤسای هیات‌های استانی و برخی از سرپرستان هیات‌ها مجمع سالیانه فدراسیون بوکس برگزار شد.

پیش از این قرار بود ریاست مجمع برعهده محمدرضا داورزنی باشد، اما گویا او حاضر به شرکت‌کردن در این مجمع نبوده و مسئولیت برگزاری مجمع را برعهده عبدالحمید احمدی سپرده بود!

در ادامه برگزاری مجمع، دبیر امور مجامع فدراسیون درخواست کرد تا حسابرس‌های مستقل در فدراسیون در مورد مسائل مالی توضیحاتی را ارائه کنند، اما متاسفانه در یک اتفاق نادر و عجیب هیچ کسی از شرکت حسابرسی در مجمع حضور نداشت و پس از اعتراض نماینده وزارت ورزش و جوانان سرانجام قرار بر این شد تا مجمع فوق‌العاده‌ای احتمالا تا سه ما آینده برگزار شود تا صورت‌های مالی ارائه شده مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا