اخبار ورزشیفوتبال جهان

مثلث خط حمله منچسترسیتی به چه شرط فروخته می شود؟

مثلث خط حمله منچسترسیتی در یک صورت به تیم‌های دیگر واگذار می شود.

به گزارش پیشرو اسپرت، منچسترسیتی روزهای حساسی را سپری می کند. مدیریت این باشگاه دغدغه رای دادگاه حکمیت ورزشی جهان (CAS) را در هفته جاری دارد.

سیتیزن‌ها که به خاطر رعایت نکردن فیرپلی مالی، توسط یوفا به ۲ فصل از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محروم شد‌ه‌اند، در صورت تایید این رای در دادگاه مذکور،  با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

در کنار آثار منفی مالی ناشی از بحران کرونا،‌ منچستری‌ها در این حالت مجبور خواهند شد بازیکنانی را واگذار کنند تا بتوانند از نظر مالی پابرچا بمانند.

طبق گمانه‌زنی رسانه‌ها در این حالت مثلث خط حمله این تیم شامل لروی سانه آلمانی، گابریل ژسوس برزیلی و ریاض محرز الجزایری فروخته خواهند شد تا با پولی که از این طریق کسب می شود، باشگاه بتواند به اوضاع مالی خود سرو سامان ببخشد.

البته در این حالت پیش‌بینی می شود سیتیزن‌ها برای پرکردن جای خالی بازیکنان فروخته شده،‌ گزینه‌های مثل اسماعیل بن‌ناصر از میلان و حسام عوار از لیون را به خدمت گیرند که رقم پایینی دارند اما می توانند از نظر فنی به تیم کمک کنند. قرار است CAS حکم خود را را در ۲ روز آینده اعلام کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یک =

دکمه بازگشت به بالا