اخبار ورزشیفوتبال جهان

متاسفیم همه چیز با مورینیو خوب پیش نرفت

رئیس باشگاه تاتنهام در اظهاراتی از اتمام همکاری با آقای خاص ابراز تاسف کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، در کنار خبرهای که امروز در ارتباط با جنجال و هیاهو ۱۲ تیم اروپایی برای تشکیل و راه اندازی مسابقاتی تحت عنوان سوپر لیگ اروپا، اتفاقی با فوتبال انگلیس رخ داد بطوریکه باشگاه تاتنهام عذر ژوزه مورینیو را خواست و با وی قطع همکاری کرد.

بعد از آنکه رسانه های معتبری همچون گاردین و تلگراف صبح امروز این خبر را منتشرکردند، رسانه های دیگر درمورد علت برکناری مورینیو از مقامش گمانه زنی کردند. برخی البته اینگونه عنوان کردند که آقای خاص در جریان اتحاد تاتنهام با  ۵ تیم دیگر انگلیس برای تشکیل سوپر لیگ نبوده و بعد از اطلاع از این قضیه، به مدیریت باشگاه اعتراض کرده که با پاسخی همچون اخراج از باشگاه مواجه شده است. البته دنیل لووی، رئیس تاتنهام برای  آنکه جلوی این ذهنیت را بگیرد، سعی کرد جو بوجود آمده را کمی تغییر دهد.

او اظهار داشت:ژوزه مورینیو و کادر مربیگری اش در چالش برانگیزترین دوران در باشگاه با ما بوده اند. او یک چهره حرفه ای واقعی در فوتبال است که در دوران شیوع کرونا، مقاومت فوق العاده ای از خود نشان داد.

وی افزود: من شخصا از کار با او لذت می برم و افسوس می خورم که که همه چیز آنطور که تصور می کردیم با او پیش نرفت.

این مقام ادامه داد:مورینیو همیشه در تاتنهام مورد استقبال واقع خواهد شد و می خواهیم از او و کادر مربیگری اش برای کمک های که داشتند، تشکر کنیم.

مربی معروف پرتغالی در سال ۲۰۱۹ سرمربی تیم تاتنهام شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا