اخبار ورزشیفوتبال جهان

مارادونا: من مربی‌ای هستم که منچستریونایتد نیاز دارد

اسطوره تیم ملی آرژانتین به انتقاد از شرایط کنونی منچستریونایتد پرداخت و خودش را مرد اصلی اولدترافورد دانست.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، اظهارنظرهای جنجالی دیگو مارادونا همیشه در رسانه‌های ورزشی مورد توجه بوده و این بار منچستریونایتد در تیررس اسطوره آرژانتینی قرار گرفته است.

مارادونا در مصاحبه با مجله Four Four Two به انتقاد از شرایط کنونی شیاطین سرخ پرداخت و اظهار داشت: اگر منچستر(یونایتد) نیاز به مربی دارد، من کسی هستم که آنها نیاز دارند. می‌دانم که آنها پیراهن‌های زیادی در سطح دنیا می‌فروشند ولی آنها به جام و قهرمانی نیز نیاز دارند، می‌توانم این کار را برای آنها انجام دهم.

وی ادامه داد: قبلا به مدتی طولانی منچستریونایتد تیم مورد علاقه من در انگلیس بود. بازیکنانی فوق‌العاده زیر نظر سرالکس فرگوسن داشت. ولی اکنون باید بگویم منچسترسیتی، می‌دانم نباید اینگونه تیمم را تغییر بدهم ولی این اتفاق به دلیل حضور آگوئرو است. ما با هم زیاد صحبت می‌کنیم و  سرخیو در تیمی خیلی خوب بازی می‌کند.

مارادونا به تمجید از ستاره اسپانیایی منچستریونایتد پرداخت و از پوگبا انتقاد کرد. وی اظهار داشت: در یونایتد من به بازیکنی شبیه به آندر اررا علاقه دارم. پوگبا به اندازه کافی تلاش نمی‌کند.

ستاره سابق بارسلونا در انتها خاطر نشان کرد: من مقابل منچستریونایتد در یک چهارم نهایی لیگ اروپای فصل ۱۹۸۳-۱۹۸۴ بازی کردم. جو فوق‌العاده‌ای داشت مثل بوبونرا ( ورزشگاه بوکاجونیورز)

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا