اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

ماجرای دور شدن رئال و بارسا از جذب بلینگهام

رئال مادرید و بارسلونا فرصت جذب ستاره تیم ملی انگلیس را به هدر دادند.

به گزارش پیشرو ورزش، درخشش جود بلینگهام انگلیسی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و همچنین تیم دورتموند، باشگاه‌های بزرگی مانند رئال، لیورپول و منچسترسیتی را وسوسه کرده تا برای جذب او دست به جیب شوند و مبالغی بالاتر از ۱۰۰ میلیون یورو را هزینه کنند.

آندرس مانزانو استعدادیاب اسپانیایی به نشریه «آ.اس» مادرید خبر داد اگر رئال مادرید و بارسلونا به حرف او گوش می‌کردند، می‌توانستند مهاجم ۱۹ ساله را به صورت رایگان به خدمت بگیرند.

مانزانو به نشریه مادریدی گفت: بلینگهام می‌خواست بیرمنگام را ترک کند و شغل من هم ایجاب می‌کرد تا او را به باشگاه‌های بزرگ مانند رئال مادرید و بارسلونا پیشنهاد کنم. هر دو باشگاه این فرصت را داشتند تا او را به تمرین خود ببرند اما هیچ‌کدام نمی‌خواستند بر روی او سرمایه‌گذاری کنند.

این استعدادیاب اسپانیایی تاکید کرد از زمانیکه بلینگهام را دیده، می‌دانست این بازیکن استعداد متفاوتی است و از لحاظ فیزیکی شبیه استیون جرارد و از نظر تکنیکی شبیه زیدان است.

مانزانو همچنین  در ادامه عنوان کرد زمانیکه بلینگهام ۱۶ سال داشت، سران بیرمگام را متقاعد کرد تا قرارداد او را تمدید کنند و اما این اقدام باعث نشد در ۱۷ سالگی به قرارداد سنگین ۲۵ میلیون یورویی راهی دورتموند شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 1 =

دکمه بازگشت به بالا