اخبار ورزشیفوتبال ایران

ماجرای تذکرات AFC به سرخابی‌ها

ایرادات پرشمار کنفدراسیون فوتبال آسیا از ۲ باشگاه پرطرفدار پایتخت طی روزهای گذشته سر و صدای زیادی ایجاد کرده است.

به گزارش پیشرو ورزش، روز گذشته بود که داریوش مصطفوی در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد:اگر رئیس جمهور پیشین برای این دو تیم کاری انجام می‌داد الان ۴۷۸ صفحه گله از کنفدارسیون فوتبال آسیا نداشتیم اما کدام تیم این همه ایراد دارد که AFC آن را به فدراسیون اعلام کرده است.

اما اینکه کدام باشگاه این همه ایراد در مدارکش وجود داشت جای سوال است. طی نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال ارسال شده ۴۷۱ صفحه ایراد به باشگاه پرسپولیس و ۴۲۰ صفحه ایراد از باشگاه استقلال گرفته شده است. جالب است مسئولان هر دو باشگاه یکسری از فرم‌ها را به درستی پر نکرده‌اند که این موضوع باعث رد برخی مدارک آنها توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا شده است.

همچنین برخی مدارک دو باشگاه به زبان فارسی به AFC ارسال شده که این مدارک رد شده است. کنفدراسیون فوتبال اسیا اعلام کرده مدارک باشگاه‌ها تمام و کمال باید به زبان انگلیسی ارسال شود در غیر این صورت تمامی مدارک آنها برگشت خواهد خورد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا