اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایران

ماجدی: ترجیح دادم کامرانی‌فر به سوئیس برود

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: کارهای فدراسیون مانده بود و به همین دلیل ترجیح دادم کامرانی‌فر عازم سوئیس شود.

به گزارش پیشرو ورزش، میرشاد ماجدی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان شرقی در مورد دلیل لغو سفر خود به سوئیس همراه با حسن کامرانی‌فر اظهار داشت: مقداری کارهای فدراسیون مانده بود، من باید در این مجمع مسائل مجامعی که نوبت برگزاری آن رسیده شرکت کنم و به همین دلیل ترجیح دادم فقط دبیرکل فدراسیون در سوئیس حضور پیدا کند تا خودم به سایر امور فدراسیون بپردازم.

وی در مورد اینکه نامزد شکست خورده انتخاباتی آذربایجان شرقی اعتقاد داشت مجمع امروز عادلانه نبود، گفت: من از این جهت می‌گویم مجمع امروز عادلانه بود که از تمامی ۳۷ عضو حضور داشته و همگی نیز رای دادند. برای فردی که رای نگرفت آرزوی موفقیت دارم. او جوان بود و جسارت حضور در انتخابات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت. قطعا آینده موفقی دارد. بار دیگر به محمدجواد ششگلانی تبریک گفته و برایش در ۴ سال آینده آرزوی موفقیت دارم.

سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد اینکه اگر به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود باز هم با دراگان اسکوچیچ ادامه همکاری خواهد داد، گفت: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌در مورد تیم ملی و انتخابات صحبت نمی‌کنم، زیرا اگر من صحبت کنم کاندیداهای دیگر بیرون نشسته‌اند و این کار جوانمردانه نیست.

ماجدی در خصوص اینکه کمیته بدوی از نامزدهای فدراسیون فوتبال درخواست کرده از صحبت‌های تنش‌آمیز خودداری کنند و ایا این موضوع فضا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ غیررقابتی نخواهد کرد، گفت: کلا سعی دارم جوانمردانه در انتخابات حضور پیدا کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا