اخبار ورزشیفوتبال ایران

ماجدی:حضور بانوان در ورزشگاه ها ساماندهی می شود

سرپرست فدراسیون فوتبال می گوید اموربین الملل باجدیت دنبال برنامه ریزی مسابقات تدارکاتی برای تیم ملی فوتبال است.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی در حاشیه مجمع انتخابات هیات فوتبال استان اردبیل درجمع خبرنگاران اظهار داشت: علی دایی افتخار فوتبال ایران است وبازگشت دوباره دایی به عرصه مربیگری بستگی به تصمیم خودش دارد.

وی با اشاره به اینکه دنیا در مراسم قرعه کشی جام جهانی قطر به خاطر احترام به این اسطوره ایستاد و ما دراین مراسم احساس غرور کردیم که چنین شخصیتی ایرانی است.

سرپرست فدراسیون فوتبال ایران گفت: احتمالا بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتبال تا آخر هفته مشخص شود که اموربین الملل باجدیت دنبال برنامه ریزی این مسابقات است. حضوربانوان در ورزشگاه از قبل وجود داشته و با تکمیل زیرساخت ها دربرخی ورزشگاه ها این امر ساماندهی می شود.

ماجدی گفت: درصورت دریافت پاداش وپول های فدراسیون فوتبال از فیفا زمینه کمک به رشد وتوسعه فوتبال به ویژه در استان های کم برخوردار فراهم می شود.

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: اردبیل چهره های بزرگی در فوتبال همچون علی دایی، کریم انصاری فرد و علی قلی زاده دارد و برای تیم داری اردبیل هم حمایت های لازم انجام می شود.

سرپرست فدراسیون فوتبال به برگزاری مناسب مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اردبیل اشاره کرد و گفت: مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اردبیل در چارچوب قانونی برگزار شد و هیچ گونه ایراد و اشکالی بر روند آن وجود ندارد.

رئیس کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال نیز فرآیند ثبت نام مجمع انتخاباتی هیات فوتبال اردبیل را قانونی خواند.

طهمورث حیدری گفت: برگزاری این مجمع در اردبیل با حضور تمامی اعضای مجمع تشخیص از توجه و استقبال اعضا از اعتلای فوتبال این استان دارد.

صمد نوتاش رئیس هیات فوتبال استان اردبیل هم از اجرای برنامه های تحول آفرین در فوتبال استان باحمایت فدراسیون واداره کل ورزش وجوانان ومسئولان استان وپیشکسوتان در دوره جدید فعالیت خود خبرداد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا