اخبار ورزشیفوتبال جهان

ماتیوس:‌اکنون وقت مناسبی برای رفتن هالند به رئال مادرید نیست

اسطوره باشگاه فوتبال بایرن مونیخ به مهاجم جوان و جویای نام بورسیادورتموند توصیه کرد برای انتقال به رئال مادرید عجله نکند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از ، در نقل و انتقالات زمستانی «ارلینگ هالند» تیم ردبول زالتسبورگ اتریش را ترک کرد و به عضویت بورسیادورتموند آلمان درآمد. در این تیم آلمانی او تا قبل از تعلیق مسابقات به خاطر کرونا، درخشش خیره‌کنند ای داشت.

عملکرد خوب او باعث شد تا رسانه ها گمانه زنی کنند و بحث انتقالش را به تیم فصل آینده رئال مادرید مطرح کنند.

انتقالی به زعم برخی از تحلیل‌گران در مقطع کنونی نمی تواند اسباب پیشرفت را برای گلزن ۱۹ ساله نروژی مهیا کند. لوتهار ماتیوس از جمله این دسته کارشناسان است. فوتبالیست سال های ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۸ و ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۰  مونیخی ها، از  مهاجم بلندقامت زنبورها خواست که بماند و تجربه اندوزی کند تا برای آینده بتواند بهتر به عملکرد بهتری برسد.

ماتیوس به شبکه موی‌استار گفت: هالند بازیکنی است که می تواند در رئال مادرید بدرخشد. اما او هنوز جوان است و باید بازی کند تا آبدیده شود.

کاپیتان پیشین بایرن و تیم ملی آلمان افزود: ارلینگ فقط ۱۹ سال دارد. اکنون نباید به رئال مادرید برود. ممکن است بازی های بزرگی نکند. زیرا با توجه به موقعیت کریم بنزما، او رقیب سرسختی در آنجا خواهد داشت.

ماتیوس توصیه کرد کرد هالند به فکر ادامه همکاری با دورتموندی ها باشد. وی تصریح کرد: هالند باید چند سال قبل از انتقال به رئال یا هر تیم بزرگ دیگری، در دورتموند بماند. این می تواند برایش بسیار سازنده باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا