اخبار ورزشیورزش بانوان

لیگ هندبال بانوان|تداوم صدر نشینی تاسیسات دریایی تهران

هفته دوم لیگ برتر بانوان امروز با انجام ۴ بازی به پایان رسید.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال،  در حساس ترین بازی هفته در تالار فدراسیون هندبال ، تیمهای تاسیسات دریایی تهران و اشتاد سازه مشهد به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که با استقبال خوب تماشاگران هم همراه بود ، شاگردان مهسا معتمدی و تیم تاسیسات دریایی تهران در نیمه نخست علی رغم برتری به تساوی ١٣-١٣ رضایت دادند.

در نیمه دوم که نیمه مربیان بود ، معتمدی با هدایت خوب بازیکنانش تا حدود ١۵ دقیقه گذشته از در این نیمه گلی را تیمش دریافت نکرد که آرزو محمدی، نیوشا مراد بخش و مریم یوسفی از بهترینهای این دیدار بودند. در انتهاتاسیسات موفق شد با نتیجه ٢۴-٢١ حریفش را مغلوب نماید تا با کسب دومین پیروزی پیاپی همچنان در صدر باقی بماند.

در دربی اصفهان هم تیم فولاد مبارکه سپاهان ١٩-١٣حریفش ذوب آهن را از پیش رو برداشت.دردیگر دیدارها هم تیمهای شهید شاملی کازرون و هیات هندبال کیش هم حریفان خود را معلوب ساختند. نتایج کلی هفته دوم به شرح زیر است:

تاسیسات دریایی تهران ٢۴  اشتاد سازه مشهد ٢١
نفت و گاز گچساران ١٧.  هیات هندبال کیش  ٢۵
فولاد مبارکه سپاهان. ١٩. ذوب آهن  اصفهان ١٣
ارشیا شید طرقبه  ١٣  شهید شاملی کازرون ٢٠

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا