اخبار ورزشیاسلایدر اصلیتوپ و تورویژه‌های خبری

لیگ ملت‌های والیبال: شکست ملی پوشان کشورمان مقابل ژاپن

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ به مصاف ژاپنِ میزبان رفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ از ساعت ۱۴:۱۰ در شهر ناگویا به مصاف ژاپن، میزبان هفته اول رقابت‌ها رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود ژاپن خاتمه پیدا کرد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ با ترکیب سیدمحمد موسوی، جواد کریمی، پوریا حسین‌خانزاده، امیرحسین اسفندیار، محمدرضا حضرت‌پور، امین اسماعیل‌نژاد و محمد ولی‌زاده برابر ژاپن به میدان رفت و در ادامه با تدابیر کادر فنی سایر بازیکنان از جمله شریفی و همایون‌فرمنش و … هم در ترکیب ایران قرار گرفتند.

در ست نخست این بازی ژاپنی‌ها موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ از سد ایران عبور کنند. در ست دوم ملی‌پوشان ایران شروع بهتری داشتند، اما در انتهای این ست هم تیم ژاپن توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ برنده شود. در ست سوم ترکیب تیم ایران تا حدود زیادی تغییر پیدا کرد و معنوی‌نژاد و وادی و حاجی‌پور در ترکیب قرار گرفتند، اما در این ست هم ژاپنی‌ها عملکرد بهتری داشتند و موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ از سد شاگردان عطایی عبور کنند تا در نهایت ۳ بر صفر برنده میدان شوند.

هفته نخست این رقابت‌ها به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن از ۱۶ تا ۲۱ خرداد پیگیری می‌شود. شاگردان عطایی در دومین مسابقه خود روز پنج‌شنبه، از ساعت ۱۲:۳۰ باید به مصاف لهستان برود.

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از امروز (سه‌شنبه ۱۶ خرداد) با حضور ۱۶ تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در گروه مردان آغاز شد.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا