اخبار ورزشیفوتبال جهان

لیگ قهرمانان اروپا :صعود لیورپول و منچسترسیتی به نیمه نهایی

لیورپول و منچسترسیتی با شکست بنفیکا و اتلتیکومادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند تا جمع ۴ تیم پایانی این رقابت مشخص شود.

به گزارش پیشرو ورزش، در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، لیورپول به مصاف بنفیکا رفت و به تساوی ۳ بر ۳ در آنفیلد دست یافت تا با مجموع نتیجه ۶ بر ۴ راهی نیمه نهایی شود.

در دیگر بازی نیز منچسترسیتی و اتلتیکومادرید به تساوی بدون گل رسیدند تا با برد یک بر صفر سیتی در اتحاد، گواردیولا به جمع ۴ تیم پایانی راه یابد.

*لیورپول ۳ – بنفیکا ۳

لیورپول در این مسابقه با ترکیب دوم خود وارد میدان شد و بدون حضور صلاح ، مانه و ژوتا در یک بازی جذاب به تساوی ۳ بر ۳ رسید.

ابراهیم کوناته ۲۱ و روبرتو فیرمینو ۵۵ و ۶۵ باری لیورپول گلزنی کردند و گل های بنفیکا را گونسالو راموس ۳۲ ، یارمچوک ۷۳ و داروین نونز ۸۲ به ثبت رساندند.

دیدار رفت با برتری ۳ بر یک لیورپول در پرتغال به پایان رسیده بود تا لیورپول در مجموع نتیجه ۶ بر ۴ راهی نیمه نهایی شود.

لیورپول با این برد حریف ویارئال در مرحله بعدی خواهد شد.

*اتلتیکومادرید صفر – منچسترسیتی صفر

این مسابقه نیز به مانند دیدار رفت بدون موقعیت پیش رفت و دو تیم بازی محتاطانه ای را به اجرا گذاشتند. در نیمه دوم اتلتیکو که بازنده میدان بود کمی حملات خود را قوت بخشید و در دقایق پایانی موقعیت های خوبی ایجاد کرد.

در ۱۰ دقیقه پایانی اتلتیکو نبض بازی را در دست گرفت و چند موقعیت خوب ایجاد کرد ولی نتوانست دروازه ادرسون را باز کند. آنها دیر برای گلزنی اقدام کردند و نتوانستند در دقایق پایانی به گل دست یابند.

منچسترسیتی که اندیشه تدافعی را در دستور کار قرار داده بود، مقابل حملات اتلتیکو ایستادگی کرد تا با تساوی بدون گل و تکیه بر پیروزی یک بر صفر در خانه راهی نیمه نهایی شود.

منچسترسیتی در نیمه نهایی با رئال مادرید دیدار خواهد کرد.

در دقایق پایانی این مسابقه البته درگیری میان فیلیپه و فودن پیش آمد و داور به دلیل لگد زدن مدافع اتلتیکو، این بازیکن را با کارت قرمز در دقیقه ۹۳ به بیرون فرستاد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا