اخبار ورزشیفوتبال جهان

لیگ قهرمانان اروپا|هت‌تریک قهوه چی لایپزیگ را به زانو درنیاورد/شاگردان ناگلزمن امیدوار به صعود

نماینده آلمان در مصاف با باشاک شهیر ترکیه در واپسین دقایق به پیروزی دراماتیک دست یافت.

به گزارش پیشرو اسپرت، در شب دوم از هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، لایپزیگ میهمان باشاک شهیر ترکیه بود و این دیدار جذاب و دیدنی با پیروزی ۴ بر ۳ نماینده آلمان به پایان رسید.

در این بازی تیم آلمانی ابتدا با دو گل پولسن ۲۶ و موکیله ۴۳ پیش افتاد اما قبل از پایان نیمه اول تیم ترکیه‌ای توسط قهوه چی در دقیقه ۴۵ یکی از گل‌ها را جبران کرد.

در نیمه دوم ترک‌ها انگیزه بالایی برای به تساوی کشاندن بازی داشتند اما دانیل اولمو در دقیقه ۶۶ گل سوم لایپزیگ را به ثمر رساند. باشاک شهیر با این گل انگیزه خود را از دست نداد و دو گل متوالی توسط قهوه چی در دقایق ۷۲ و ۸۵ به ثمر رساند.

در شرایطی که بازی رو به پایان بود و به نظر می‌رسید این دیدار با تساوی به پایان برسد سورلو در دقیقه ۲+۹۰ گل چهارم لایپزیگ را به ثمر رساند تا تیم آلمانی به شکل دراماتیک به پیروزی برسد.

شاگردان ناگلزمان با این پیروزی ۹ امتیازی شدند و در کنار منچستر یونایتد انگلیس قرار گرفتند.

در دیگر دیدار دو تیم حذف شده رن فرانسه و کراسنودار روسیه به مصاف هم رفتند که کراسنودار دقیقه ۷۱ با گلزنی برگ به پیروزی رسید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا