اخبار ورزشیاسلایدر اصلیورزش بانوان

لیگ برتر والیبال بانوان: پیروزی مس و ذوب آهن مقابل حریفان

در نهمین هفته لیگ برتر ,والیبال زنان تیم مس رفسنجان در خانه و ذوب آهن اصفهان در تهران حریفان خود را سه بر صفر شکست دادند.

به گزارش پیشرو ورزش، هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز جمعه ۲۵ آذرماه با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو سالن)، رفسنجان و یزد پیگیری شد.

در نخستین دیدار این هفته، مس رفسنجان در سالن ۹ دی میزبان جهان‌بین چهارمحال بود و سه بر صفر به پیروزی رسید. نتیجه‌ای که شاگردان آسیه پام در دور رفت هم تجربه کرده بودند و حالا با ۴ برد و ۱۲ امتیاز همچنان جایگاه پنجم جدول رده‌بندی را برای خود حفظ کردند. مس رفسنجان در سه ست و با امتیازات ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۱۴ حریف خود را شکست داد.

تیم جهان‌بین با این شکست همچنان بدون برد و امتیاز در انتهای جدول باقی خواهد ماند تا با تلاش بیشتر به دنبال اولین برد خود در هفته دهم لیگ برتر باشد.

لیلی توکلی، منصوره خزچین، نرگس افشین و پریسا سلطانی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

در دومین مسابقه هفته نهم ذوب آهن اصفهان به مصاف صدیق گفتار وارنا رفت و سه بر صفر این تیم را مغلوب خود کرد. در این دیدار که در سالن سیپان انجام شد شاگردان شعبان خمسه در ذوب آهن با امتیازات ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ حریف خود را شکست دادند و با ۶ برد و ۱۹ امتیاز جایگاه خود را در رده چهارم جدول تثبیت کردند. صدیق گفتار وارنا هم با یک برد و سه امتیاز در جایگاه هفتم باقی ماند.

زهرا قویدل و شفیقه احدی ناظران فنی و داوری این مسابقه ۷۳ دقیقه‌ای بودند و هدیه صابری به عنوان داور اول و فرحناز قویدل به عنوان داور دوم قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − شش =

دکمه بازگشت به بالا