اخبار ورزشیتوپ و تور

لیگ برتر هندبال متمرکز برگزار می‌شود/ پاکدل: منتظر صدور مجوز برگزاری بازی‌ها هستیم

رئیس فدراسیون هندبال گفت: مسابقات لیگ برتر در فصل پیش‌رو به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

به گزارش پیشرو اسپرت، علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد صدور مجوز برگزاری اردوهای تیم‌های ملی برای حضور در مسابقات پیش‌رو اظهار داشت: با پیگیری‌های فراوان، حمایت علی‌نژاد و همکاری تمام و کمال مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی خوشبختانه برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و تیم ساحلی نوجوانان بلامانع شد.

وی ادامه داد: این اردوها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تست‌های مربوطه و نظارت فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار خواهد شد. به زودی برنامه‌ریزی‌های خود را برای شروع این اردوها آغاز خواهیم کرد تا زمان را بیشتر از این از دست ندهیم. ما اواخر سال باید میزبان مسابقات جوانان آسیا در شیراز باشیم؛ بنابراین باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

رئیس فدراسیون هندبال درمورد صدور مجوز برگزاری بازی‌های لیگ، گفت: فکر می‌کنم تا آخر هفته جاری مجوز هم صادر شود. صحبت‌های خوبی در این خصوص انجام داده و بعید می‌دانم مشکل خاصی وجود داشته باشد. باید از همکاران خود در فدراسیون پزشکی ورزشی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ستاد مبارزه با کرونا، وزارت ورزش و شخص علی‌نژاد تقدیر و تشکر کنم.

پاکدل با بیان اینکه اتفاق بزرگی برای هندبال رخ داده است، ادامه داد: خوشبختانه به زودی اردوها و لیگ هندبال استارت خواهد خورد؛ البته قطعاً پروتکل‌ها را هم رعایت خواهیم کرد تا هیچ ورزشکاری دچار مشکل نشود. رقابت‌های لیگ پیش‌رو به صورت متمرکز و در چند مرحله برگزار می‌شود که جزئیات آن را هم به زودی به اهالی هندبال اعلام می‌کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا