اخبار ورزشیفوتبال جهان

لیگ برتر فوتبال انگلیس:پیروزی من سیتی مقابل آستون ویلا

منچسترسیتی در دیداری دشوار توانست ۱-۲ آستون ویلا را مغلوب کند.

به گزارش پیشرو ورزش، منچسترسیتی امشب و در شرایطی که نمایش خیلی خوبی هم برابر آستون ویلا ارائه نداد، با نتیجه ۱-۲ شاگردان استیون جرارد را مغلوب کرده و در کورس قهرمانی لیگ برتر باقی ماند.

منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود فرصت داشت به گل برسد، اما ضربه محکم و تماشایی رودری را امیلیانو مارتینز با یک عکس العمل تماشایی دفع کرد.

در دقیقه و روی حمله خطرناک آستون ویلا بود که واتکینز از مرکز محوطه جریمه فرصت مناسبی برای باز کردن دروازه سیتی داشت، اما حضور به موقع مدافعان سیتی دروازه را نجات داد.

اما در دقیقه ۲۷ منچسترسیتی به گل اول مسابقه دست یافت. روی پاس رحیم استرلینگ، روبن دیاس پشت محوطه ویلا صاحب موقعیت شده و با یک ضربه محکم و تماشایی موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

حملات منچسترسیتی ادامه یافته و این تیم در دقایق پایانی نیمه اول به گل دوم خود نیز دست یافت تا خیال پپ گواردیولا از کسب پیروزی راحت تر شود. روی ارسال گابریل ژسوس از سمت راست، برناردو سیلوا با یک ضربه والی فوق العاده دروازه ویلا را باز کرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و سیتی با دو گل برتری راهی رختکن شد.

آستون ویلا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی به گل اول خود دست یافت. روی ارسال داگلاس لوییس از روی نقطه کرنر، واتکینس با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه ادرسون موفق شد اختلاف را به حداقل برساند.

در دقیقه ۵۸ این گابریل ژسوس شانس خود را برای گلزنی از فاصله ای قابل توجه امتحان کرد، اما امیلیانو مارتینز درون دروازه ویلا آماده بوده و به خوبی این ضربه را دفع کرد.

در ادامه و این بار روی ارسال خوب ریاض محرز بود که باز هم گابریل ژسوس موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه ویلا داشت، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه منچسترسیتی به خوبی جریان بازی را اداره کرده و با همان نتیجه ۱-۲ آستون ویلا را مغلوب ساخت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − نه =

دکمه بازگشت به بالا