اخبار ورزشیتوپ و تور

لیگ برتر بسکتبال:صعود شهرداری گرگان به نیمه‌نهایی/ شکست کاله/اولین پیروزی نفت مقابل مهرام

شهرداری گرگان با پیروزی سوم مقابل آویژه صنعت پارسای مشهد در مرحله یک چهارم به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان کشور راه یافت.

به گزارش پیشرو ورزش، رقابت‌های مرحله یک چهارم لیگ برتر بسکتبال مردان کشور با انجام سه بازی پیگیری شد که با پیروزی تیم‌های نبوغ اراک، شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان همراه بود.

آویژه صنعت پارسا مشهد و شهرداری گرگان در حالی در مشهد مقدس به میدان رفتند که دو بازی قبلی در گرگان با برتری شهرداری به پایان رسید و در بازی سوم نیز شاگردان مهران حاتمی با نتیجه ۹۳ بر۸۱ به برتری رسیدند تا سری با نتیجه سه بر صفر به سود نماینده استان گلستان به ثبت برسد.

شهرداری گرگان با این برد به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

کاله مازندران هم که دو بازی در آمل را مقابل نبوغ اراک با پیروزی سپری کرده بود در اراک با نتیجه ۷۴ بر ۷۰ مغلوب میزبان خود شد تا سری یک چهارم بین این دو تیم همچنان ادامه یابد.

پالایش نفت آبادان در اولین بازی سری یک چهارم در آبادان مقابل مهرام تهران قرار گرفت و در این بازی با نتیجه ۱۰۰ بر ۹۲ به پیروزی دست یافت.

بازی دوم این دو تیم همچنین نبوغ اراک و کاله مازندران نیز یکشنبه ۲۷ فروردین در آبادان و اراک برگزار می‌شود.

در ادامه این رقابت‌ها ذوب آهن در روزهای شنبه و دوشنبه ۲۶ و ۲۸ فروردین از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان صنعت مس کرمان است.

در مرحله نیمه نهایی برنده کاله مازندران و نبوغ اراک به مصاف برنده ذوب آهن و صنعت مس کرمان می‌رود. شهرداری گرگان هم با برنده پالایش نفت آبادان و مهرام تهران مسابقه می‌دهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا