اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

لیگ برتر: بازگشت آرسنال با پیروزی مقابل استون ویلا

آرسنال با پیروزی مقابل استون ویلا به صدر جدول لیگ جزیره بازگشت.

به گزارش پیشرو ورزش، در آغاز هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس، تیم آرسنال موفق شد با نتیجه پر گل چهار بر دو تیم استون‌ویلا را در خانه حریف شکست دهد.

در این بازی واتکینز در دقیقه ۶ میزان را پیش انداخت اما ساکا در دقیقه ۱۶ گل تساوی‌بخش توپچی‌ها را به ثمر رساند. در دقیقه ۳۱ بازی، کوتینو ویلا را دوباره پیروز میدان کرد اما زینچنکو در دقیقه ۶۱ گل تساوی آرسنال را به ثمر رساند.

در حالی که حملات پردامنه آرسنال و ضدحملات خطرناک استون ویلا ادامه داشت، جورجینیو هافبک آرسنال که به تازگی از چلسی راهی شمال لندن شده با ضربه‌ای سرکش که ابتدا به تیر دروازه و سپس بدن مارتینز، دروازه‌بان ویلا برخورد کرد، وارد دروازه شد. گل چهارم نیز توسط مارتینلی به ثمر رسید.

جورجینوی برزیلی-ایتالیایی در دو بازی قبلی که در ترکیب آرسنال به میدان رفته بود، شاگردان «میکل آرتتا» طعم برد را نچشیده بودند.

آرسنالی‌ها با این پیروزی ۵۴ امتیازی شدند و با اختلافی سه امتیازی به نسبت منچسترسیتی، صدر جدول را دوباره پس گرفتند. سیتیزن‌ها امروز (شنبه) با ناتینگام فارست دیدار خواهند کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =

دکمه بازگشت به بالا