اخبار ورزشیفوتبال جهان

لیگ برتر انگلیس ۱۷ خرداد از سرگرفته می شود؟

یک رسانه معتبر احتمال داد لیگ برتر انگلیس از اواسط خرداد از سرگرفته شود.

به گزارش پیشرو اسپرت، گمانه زنی ها در مورد تاریخ از سرگیری رقابت های ناتمام فصل جاری لیگ برتر همچنان ادامه دارد. در این مورد ESPN نیز براساس یکسری اطلاعاتی که گزارشگرانش کسب کرده اند، در مورد تاریخ از سرگیری لیگ جزیره پیش بینی کرده است.

این رسانه عنوان کرده لیگ فوتبال انگلیس از تاریخ ۶ ژوئن (۱۷ خرداد ۹۹ ) مجددا راه اندازی خواهد شد. این منبع خبری افزود مدیران لیگ انگلیس قرار است در روز جمعه از طریق ویدیو کنفرانس درمورد این تاریخ با روسای باشگاه ها تبادل نظر کنند تا به جمع بندی برسند.

روز گذشته برخی رسانه ها عنوان کردند این مسابقات احتمالا به صورت متمرکز در یک ورزشگاه خاص و در مدت ۵ هفته انجام می شود. هم اکنون ۹۲ مسابقه از فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ این لیگ باقی مانده است.

طبق آخرین آمار ۱۹۱۹۹۱۳ نفر در جهان مبتلا به ویروس کرونا شده اند که از این تعداد ۱۱۹۴۸۳ نفر فوت کرده اند. ضمن آنکه ۴۴۹۵۸۹ تن نیز سلامتی خود را بازیافته اند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا