اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

لیگ برتر انگلیس: پیروزی طوفانی منچسترسیتی با درخشش دوباره هالند / آرسنال دوباره برد

در رقابت‌های فوتبال انگلیس، منچسترسیتی با درخشش فوق‌العاده هالند به برتری پرگل رسید.

به گزارش پیشرو ورزش، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، ۳ بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقه، منچسترسیتی به برتری ۶ بر صفر مقابل ناتینگهام فارست رسید و آرسنال نیز دوباره به برتری رسید تا همچنان در تمامی مسابقات پیروز از میدان خارج شود و با اقتدار در صدر قرار گیرد.

در بازی منچسترسیتی، ارلینگ هالند یک طوفان دیگر به راه انداخت و در ۲۶ دقیقه یک هت‌تریک دیگر به ثبت رسانید. او در ۵ بازی تاکنون ۹ گل زده تا رکورد تاریخ لیگ برتر انگلیس در ماه آگوست را نیز بشکند. بچه‌غول در ۱۰۱ لمس توپ ۹ گل زده تا همه از یک قاتل دیگر در انگلیس صحبت کنند.

 

گل‌های دیگر شاگردان پپ را خولیان آلوارز ۶۵ و ۸۷ و ژوائو کانسلو ۵۰ به ثمر رساندند تا پپ به برتری ۶ بر صفر دست یابد.

آرسنال نیز در ادامه روند درخشش خود در مقابل استون ویلا یک بازی سخت را دنبال کرد ولی توانست باز هم به برتری دست یابد.

اکنون توپچی‌ها تنها تیم جزیره هستند که هنوز شکست یا تساوی ثبت نکردند و در ۵ بازی به ۱۵ امتیاز دست یافتند تا با اقتدار در صدر قرار گیرند.

گل‌های آرسنال را گابریل ژسوس ۳۰ و گابریل مارتینلی ۷۷ به ثمر رساند و تک گل شاگردان جرارد را نیز داگلاس لوئیز در دقیقه ۷۴ به ثمر رساند.

 

استون ویلا پس از ۵ بازی تنها به یک برد رسیده تا با قرار گرفتن در رده نوزدهم جایگاه بدی داشته باشد. جرارد به همراه راجرز از لسترسیتی و لمپارد از اورتون به شدت جایگاه‌های متزلزلی دارند.

در جدول لیگ برتر انگلیس، آرسنال با ۱۵ امتیاز صدرنشین و منچسترسیتی با ۱۳ امتیاز در رده بعدی قرار گرفته است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا