اخبار ورزشیفوتبال جهان

لیگ برتر انگلیس: شکست سنگین چلسی مقابل برنتفورد

تیم فوتبال چلسی در هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه‌ای عجیب مغلوب برنتفورد شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم‌های چلسی و برنتفور از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه استمفورد بریج مقابل هم قرار گرفتند.

در این مسابقه تیم برنتفورد که سامان قدوس، بازیکن ایرانی را در اختیار دارد توانست با نتیجه ۴ بر یک از سد حریف قدرتمند خود عبور کرد. شاگردان توخل در دقیقه ۴۸ با گل آنتونیو رودیگر از حریف پیش افتادند، اما برتری آنها چندان دوام نداشت.

برنتفورد در ادامه مسابقه توسط جانلت در دقیقه ۵۰ و ۶۰، کریستین اریکسن در دقیقه ۵۴ و ویسا در دقیقه ۸۷ توانست به گل برسد تا این مسابقه با نتیجه ۴ بر یک به سود آنها خاتمه پیدا کرد. سامان قدوس از روی نیمکت این مسابقه را تماشا کرد و فرصت بازی به او نرسید.

به این ترتیب چلسی با ۲۹ بازی و کسب ۵۹ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی ایستاد و برنتفورد هم از ۳۱ بازی ۳۳ امتیاز به دست آورد تا در جایگاه چهاردهم قرار بگیرد.

در این هفته دیدار برایتون و نوریچ با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد. لیدز و ساوتهمپتون به تساوی یک بر یک رضایت دادند. ولورهمپتون با نتیجه ۲ بر یک از سد استون ویلا گذشت. منچستریونایتد و لسترسیتی هم از دقایقی دیگر مقابل هم قرار خواهند گرفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا