اخبار ورزشیفوتبال جهان

لواندوفسکی: من یک بازیکن جنگنده و رقابت طلب هستم

رابرت لواندوفسکی، گلزن تیم ملی لهستان تاکید کرد با تمام توان آماده بازی در این تیم است.
به گزارش پیشرو ورزش، فدراسیون فوتبال لهستان و البته رابرت لواندوفسکی از همان آغاز جنگ در اروپا تاکید کردند برابر تیم ملی روسیه بازی نکرده و حاضر به قرار گرفتن در میدان مقابل این تیم نیستند. حالا تیم ملی روسیه از شرکت در مسابقات پلی آف جام جهانی محروم شده و رابرت لواندوفسکی تاکید کرد همه مردم جهان این رفتار لهستان را مورد ستایش قرار داده اند.

رابرت لواندوفسکی گفت: “من یک بازیکن جنگنده و رقابت طلب هستم و همیشه می خواهم در تمامی مسابقات حضور فعال داشته باشم. سال گذشته مصدومیت مانع از بازی من مقابل انگلیس شد و بنابراین فکر می کنم در نهایت سرمربی در این رابطه تصمیم خواهد گرفت. تاکتیک تیمی؟ مهمترین هدف این است که ما یک اثر کارآمد در تیم داشته باشیم.وقتی در بالاترین سطح بازی می کنید تغییرات مکرر سیستم طبیعی است. بنابراین مشکلی برای من وجود ندارد و من بازیکنی هستم که می توانم با هر تاکتیکی سازگار شود. من آماده بازی کردن هستم و البته این سرمربی است که تصمیم می گیرد در پایان چه کسی در ترکیب قرار گیرد. تا جایی که به من مربوط می شود، در اختیار سرمربی هستم.

شرایط وخیم در اروپا؟ دوره سختی برای همه ماست و هیچ راهی برای فرار از این اخبار وجود ندارد. البته ما ورزشکار هستیم و هنگام آمدن به اردوی تیم ملی باید مسائل ورزشی را در نظر بگیریم. اما ما نمی توانیم یک دکمه را فشار داده و همه چیزهایی که در اطراف ما می گذرد؛ فراموش می کنیم.

مدتی زمان نیاز است تا یاد بگیریم با این شرایط زندگی کنیم. همه جهان نحوه کمک ما مردم لهستان به اوکراین را تحسین می کند. باید از همه کسانی که سخت در این راه تلاش می کنند نیز تشکر کنم. مردم از سراسر جهان به خاطر همبستگی مردم لهستان به من تبریک گفتند.”

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا