اخبار ورزشیفوتبال جهان

لاپورتا: پنالتی که علیه رئال گرفته نشد یک رسوایی بزرگ است / داوران همیشه با مادرید هستند

نامزد انتخاباتی بارسلونا در خصوص خطای جنجالی راموس در بازی مقابل ایبار صحبت کرد و از فساد در داوری لالیگا و طرفداری از مادرید سخن گفت.

به گزارش پیشرو اسپرت، یکشنبه شب در چارچوب هفته چهاردهم لالیگا، رئال مادرید مقابل ایبار به برتری ۳ بر یک رسید. در دقیقه ۸۲ خطای هندی از سوی راموس سر زد که اعتراض ایبار را به همراه داشت.

داور مسابقه پس از مشورت با اتاق ویدیوچک، به خطا اعتقادی نداشت و باعث شد تا جنجال به رسانه‌ها نیز کشیده شود.

مارکا پس از بازی با کارشناس داوری خود مصاحبه‌ای کرد و «خوان آندوخار اولیور» گفت: پنالتی واضح بود و علیه مادرید گرفته نشد.

حالا اعتراض به داوری به کارزار انتخاباتی بارسلونا نیز کشیده شد و خوان لاپورتا، رئیس سابق باشگاه (۲۰۰۳-۲۰۱۰) و نامزد کنونی انتخابات پیش رو ( ۵ بهمن ۹۹ ) در خصوص فساد داوری در لالیگا صحبت کرد.

لاپورتا، رئیس اسبق بارسلونا که یکی از موفق‌ترین روسای تاریخ باشگاه است، گفت: چیزی که ما در بازی رئال-ایبار و صحنه راموس دیدیم یک رسوایی بزرگ است. کاملاً مشخص است که داور همیشه می‌خواهد به رئال مادرید کمک کند.

وی ادامه داد: وقتی من به ریاست باشگاه بارسلونا برم، در خصوص اتاق ویدیوچک و فدارسیون فوتبال اسپانیا صحبت خواهم کرد.

کومان نیز در نشست خبری پیش از بازی با وایادولید اظهار داشت: به نظرم صحنه راموس پنالتی بود ولی باید تصمیم داور احترام بگذاریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا