اخبار ورزشیفوتبال جهان

لاپورتا: پرز انتظار چنین باختی را در ال‌کلاسیکو نداشت

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در یک کنفرانس مطبوعاتی پیرامون مسائل مختلف صحبت کرد.
به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا بعد از روزهای سختی که در ابتدای فصل پشت سر گذاشت حالا به ساحل آرامش رسیده است. اخراج رونالد کومان و روی کارآمدن ژاوی هرناندز اوضاع تیم کاتالانی را به شکل قابل توجهی تغییر داده و اوج کار بلوگرانا در هفته های اخیر غلبه بر رئال مادرید با چهار گل در ال‌کلاسیکو بود.

خوان لاپورتا امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد. رئیس باشگاه بارسلونا درباره انتخاب ژاوی به عنوان سرمربی این تیم و جدایی رونالد کومان گفت: “از زمان انتخابات تماس مستقیم و محکمی با ژاوی داشتیم. من همیشه به او می گفتم که خواهیم دید چه اتفاقی می افتد و در نهایت زمان او فرا می رسد. از او پرسیدم که آیا آماده است و او پاسخ داد بله.

پس از فصل گذشته، کومان از من پرسید آیا من مربی شما هستم؟ من پاسخ دادم ما جام را بردیم، اما من از نحوه بازی‌مان خوشم نمی آید. شما سیستم را تغییر داده اید. حالا شاید به خاطر بازیکنانی که در اختیار داشت، آن را عوض کرده بود. من به او گفتم که به یک دوره فکری نیاز دارم.”آینده عثمان دمبله: “دمبله بچه خوبی است. او از زمانی که اینجا هستیم هیچ مشکلی برای ما ایجاد نکرده است. ژاوی تصمیم گرفته روی او حساب کند زیرا می تواند در زمین تفاوت ایجاد کند. حالا اگر بخواهد بماند باید خود را با سقف حقوق ما در فصل آینده تطبیق دهد.

در حال حاضر، ما هیچ خبری در مورد تمایل دمبله برای ماندن در بارسا نداریم. من دوست ندارم فرضی صحبت کنم، اما می توانم بگویم که ما افرادی برای گفتگو هستیم. دمبله و ایجنتش این را می دانند. من تصور می کنم که صحبت هایی انجام خواهد شد.”

تلاش بارسلونا برای جذب صلاح، امباپه یا هالند: “ما در حال حاضر مهاجمان خوبی داریم. اوبا… ممفیس… یا آنسو فاتی را داریم که هنوز نمی تواند بازی کند. اینها مهاجمان بسیار خوبی هستند که همگی در این بارسا جایی دارند. به همین دلیل هدف ما این است که برای لالیگا تا پایان رقابت کنیم. در اولین فصل ریاست من در بارسلونا یک بازگشت بزرگ وجود داشت اما نهایتا ما نتوانستیم لیگ را ببریم. امیدوارم این فصل با قهرمانی لیگ به پایان برسد.”پیروزی چهار گله برابر رئال مادرید در ال‌کلاسیکو: “فلورنتینو پرز از نتیجه ال‌کلاسیکو متعجب به نظر می رسید. او انتظارش را نداشت. آنها با ذهنیت برنده و تاکتیک برتر بارسا تحت رهبری ژاوی روبرو بودند. و تیم از نظر بدنی بسیار آماده بود.”

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا