اخبار ورزشیفوتبال جهان

لالیگا مقصد بعدی کاوانی

ادی کاوانی در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد جدا خواهد شد و مقصد بعدی او لالیگاست.
به گزارش پیشرو ورزش، از زمان انتقال کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد و با توجه به افزایش ترافیک در خط حمله شیاطین سرخ ادینسون کاوانی کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده است. از طرفی بعد از برکناری اوله گونار سولسشر و روی کار آمدن رالف رانگنیک نیز اوضاع تغییر چندانی برای ستاره اروگوئه‌ای نکرده است.

پیش از نقل و انتقالات زمستانی شایعات زیادی در مورد ادینسون کاوانی وجود داشت و گفته شد که این بازیکن از نیمکت‌نشینی‌های پیاپی در منچستریونایتد خسته شده و قصد دارد در ژانویه این تیم را ترک کند. با این حال تاکید رالف رانگنیک باعث شد که نهایتاً این بازیکن راضی به ماندن در یونایتد شود و تا پایان فصل در اولدترافورد بماند.

کاوانی که سابقه بازی در لیگ فرانسه و سری آ را هم دارد، با وجود داشتن پیشنهاد از اینتر و ریورپلاته قصد دارد راهی لالیگا شود. بازی در لیگ اسپانیا آخرین چالش ستاره اروگوئه ای در فوتبال اروپا خواهد بود. جالب اینکه باشگاهی که با وی وارد مذاکره شده و به توافق هم رسیده، نه رئال است، نه بارسا و نه اتلتیکو.

طبق ادعای مارکا، رئال سوسیداد که جدایی الکساندر ایساک در پایان فصل را قطعی می داند، برای جانشینی او مذاکراتی کاملا مثبت با کاوانی داشته و بسیار خوشبین است که در پایان فصل او را در اختیار بگیرد.

کاوانی فصل جاری در ۷۶۱ دقیقه بازی برای منچستر در ۱۷ بازی تنها دو گل زده و یک پاس گل نیز داده ولی سوسیداد اطمینان دارد که کاوانی در سن سباستین به روزهای اوجش باز خواهد گشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =

دکمه بازگشت به بالا