اخبار ورزشیفوتبال جهان

لالیگا اسپانیا:پیروزی رئال مادرید مقابل بیلبائو

رئال مادرید در دیداری دشوار و با تک گل کریم بنزما یا یک گل بیلبائو را شکست داد.

به گزارش پیشرو ورزش، رئال مادرید در شبی که مدیون تیبو کورتوا بود و این دروازه بان بلژیکی عملکرد درخشانی درون دروازه داشت، با تک گل کریم بنزما بیلبائو را مغلوب کرده و با فاصله هفت امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و با حرکت تماشایی وینیسیوس جونیور از سمت چپ فرصت داشت به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه کریم بنزما در حالتی نامتعادل و از فاصله ای نزدیک با عکس العمل اونای سیمون همراه شد.

در دقیقه ۱۲ باز هم رئال مادرید روی همکاری بنزما و وینیسیوس موقعیت مناسبی برای باز کردن دروازه بیلبائو داشت، اما ضربه ستاره فرانسوی از زاویه ای دشوار در اختیار سیمون قرار گرفت.

در دقیقه ۲۳ بیلبائو صاحب بهترین فرصت ممکن شده و روی پاش اشتباه ادر میلیتائو فاصله ای تا زدن گل اول خود نداشت، اما ضربه ایناکی ویلیامز در موقعیتی تک به تک راهی به دروازه رئال مادرید پیدا نکرد.

دقایقی بعد و روی ارسال یک ضربه ایستگاهی از سمت راست بود که بیلبائو باز هم فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر رائول گارسیا از فاصله ای نزدیک با عکس العمل تماشایی تیبو کورتوا همراه شد.

اما در دقیقه ۴۰ این رئال مادرید بود که به گل اول دست یافت. روی ریباند ضربه مارکو آسنسیو، توپ روی پای لوکا مودریچ جفت و جور نشد و ضربه او به صورت اتفاقی به کریم بنزما رسید تا این ستاره فرانسوی دروازه بیلبائو را باز کند. نیمه نخست با همین گل به سود رئال مادرید به پایان رسید.

رئال مادرید نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و می توانست خیلی زود و توسط تونی کروس به گل دوم خود نیز دست یابد، اما ضربه فنی و تماشایی این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۹ بیلبائو با حرکتی سریع فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه ایناکی ویلیامز در آستانه ورود به دروازه با اثرگذاری فوق العاده لوکاس واسکز به بیرون رفت.

در ادامه سانست با حرکتی تکنیکی و تماشایی در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و فاصله ای تا باز کردن دروازه رئال مادرید نداشت، اما تیبو کورتوا با عکس العملی فوق العاده دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه ۸۴ بیلبائو باز هم صاحب فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما این بار ضربه سر وسگا در شش قدم در آستانه ورود به دروازه به ادر میلیتائو برخورد کرد. در ادامه رئال مادرید برتری خود را حفظ کرده و با همان یک گل بیلبائو را شکست داد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا