اخبار ورزشیتوپ و تورورزش بانوان

کعبی زاده: شاهد لیگ بهتر و منظم تری خواهیم بود

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال می گوید تمام برنامه ریزی فدراسیون و سازمان لیگ برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات لیگ برتر بانوان است.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، صدیقه کعبی زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال پس از جلسه لیگ برتر بانوان گفت: جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری لیگ برتر بانوان که یادواره شادروان نامدار بود با حضور نمایندگان تیم ها و مسئولان فدراسیون والیبال با دستور هماهنگی برای شیوه برگزاری و سیاست گذاری برای سال ۹۷ برای لیگ برتر بانوان برگزار شد.
وی در ادامه افزود: حدود ۷ تیم در این جلسه شرکت کردند و پیش بینی ما این است که احتمال اضافه شدن یک یا دو تیم دیگر وجود دارد اما نکته مهم برای ما کیفیت مسابقات است که با همکاری باشگاه ها، سازمان لیگ و مربیان امیدوارم این اتفاق بیفتد.
نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در ادامه خاطر نشان کرد: این جلسه یک فرصت مناسب بود برای اینکه از فکر، نظر و اندیشه همه عزیزان که در سال های گذشته در لیگ برتر درگیر بودند، استفاده کنیم. فرصت خوبی که پیش روی تمامی شرکت های خصوصی است استفاده از طرفیت قانونی برنامه ششم است که کمک می کند هزینه های انجام شده در ورزش، با تایید فدراسیون مربوطه و وزارت ورزش و جوانان به عنوان هزینه قابل قبول لحاظ شود. در این جلسه درباره این موضوع بحث شد و اگر شرکت های خصوصی درخواست کنند، این بخشنامه و ماده قانونی را در اختیار آنها می گذاریم و مطمئنا با رایزنی که انجام گرفته، وزارت ورزش و جوانان به ما کمک می کنند تا این هزینه ها را به عنوان هزینه قابل قبول در صورت های مالی آنها لحاظ کنیم.
کعبی زاده در پایان صحبت های خود گفت: امیدوارم در فصل پیش رو لیگ بهتری داشته باشیم و تمام برنامه ریزی برای این است که شاهد لیگی منظم تر و بهتر از سال های قبل باشیم. سازمان لیگ با همکاری که باشگاه ها خواهد داشت و تعامل فدراسیون و باشگاه ها همگی تلاش می کنیم تا لیگ بهتری را داشته باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا