اخبار ورزشیسایر اخبار

قهرمان جام حذفی تنیس ایران مشخص شد

فینال جام حذفی تنیس با عنوان جام فجر به پایان رسید و قهرمان این مسابقات مشخص شد.

به گزارش پیشرو ورزش، مرحله پایانی رقابت‌های تنیس جام حذفی مردان باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور امروز (پنج‌شنبه ۲۳ بهمن‌) با رقابت بین تنیسورهای دو تیم توسعه امین دارو و آکادمی احمدوند هرمزگان برگزار شد.

در نخستین دیدار بخش انفرادی، هاضم محمد نوا از تیم آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان با نتیجه ۲ بر صفر مقابل امید سوری از تیم توسعه امین دارو به پیروزی رسید.

در دومین دیدار بخش انفرادی نیز حمیدرضا نداف توانست با برتری ۲ بر یک مقابل معین محمدی، پیروزی تیم توسعه امین دارو را در برابر تیم آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان رقم بزند تا تعیین سرنوشت قهرمان این دوره از مسابقات به دیدار دوبل موکول شود.

درنهایت و پس از برگزاری دیدار جذاب دوبل، این تورنمنت که به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش پیگیری می‌شد، با قهرمانی تیم توسعه امین دارو به پایان رسید.
تیم‌های ولسرویسز ایران و شانل آمل نیز عناوین سوم‌ مشترک را به خود اختصاص دادند.

در این دوره از مسابقات ۱۸۳ تیم از استان‌های مختلف سراسر کشور شرکت کردند. همچنین در دیدار نخست فینال مسابقات برای اولین بار در تاریخ تنیس کشور از یک داور زن برای قضاوت استفاده شد.

در پایان این رقابت‌ها و در مراسم اختتامیه، به تیم قهرمان مبلغ ۲۵ میلیون تومان اهدا شد. به تیم دوم ۱۵ میلیون تومان و تیم‌های سوم نیز هرکدام ۵ میلیون تومان دریافت کردند.

دیدار نهایی این دوره با حضور عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان و شماری از مسئولین ورزش جزیره کیش برگزار شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا