اخبار ورزشیفوتبال جهان

قهرمانی میلان در سری آ هدف ژیرو

ستاره فرانسوی میلان اعلام کرد تنها به فکر قهرمانی تیمش در رقابت های سری آ است.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم فوتبال میلان شب گذشته در بازی حساسش مقابل ناپولی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا دوباره صدرنشین سری آ شود.

زلاتان ایبراهموویچ ستاره سوئدی میلان بعد از ۶ هفته دوری از میادین اکنون آماده بازی شد به همین خاطر ژیرو زننده گل پیروزی بخش روسونری در بازی با ناپولی باید با زلاتان رقابت کند.

ژیرو بعد از این بازی در مصاحبه با شبکه “DAZN ” گفت: ۳ امتیاز بازی با ناپولی ارزشمند بود چون با تیمی دیدار داشتیم که کاندیدای قهرمانی است. البته هنوز کارمان به پایان نرسیده و باید در بازی های پیش رو نیز برنده شویم.

وی افزود: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و عزم و اراده کافی برای پیروزی داشتیم. در تمام دقایق بازی تمرکز کردیم تا در نهایت به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کردیم. من اینجا هستم تا با میلان قهرمان سری آ شوم.

ژیرو درباره بازگشت زلاتان، گفت: زلاتان بعد از ۶ هفته غیبت به میادین برگشته است. من درباره اینکه کدام یک از ما خط حمله را رهبری می کند، فکر نمی کنم. وظیفه من به عنوان بازیکن در اینجا این است که به عنوان برادر بزرگتر برای بازیکنان جوان باشم. مهمترین چیز این است که ما وضعیت خود را بهتر کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + دو =

دکمه بازگشت به بالا