اخبار ورزشیسایر اخبار

قهرمانی جهادگران شهید بسیج در مسابقات مهارت های فردی ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله

مسابقات قهرمانی مهارت های فردی ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش  پیشرو ورزش و به نقل از مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه تهران بزرگ، هیات زورخانه‌ای و پهلوانی بسیج سپاه تهران بزرگ در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۴۰۳ و در هفته دفاع مقدس اقدام به برگزاری مسابقات قهرمانی مهارت های فردی ورزش زورخانه‌ای در ۶ ماده چرخ چمنی، چرخ تیز، میل گیری سنگین، کباده، سنگ و دو، سه و چهار میل بازی نمود.

این مسابقات با هدف جذب حداکثری بسیج، ترویج فرهنگ ورزش زورخانه‌ای، باستانی و پهلوانی و در رده سنی جوانان و بزرگسالان در گود زورخانه‌ ی شهید عراقی شهر تهران با حضور ریاست سازمان ورزش بسیج جناب سرهنگ سید علی مهاجر برگزار شد و در پایان این مسابقات ۵۲ نفر از ۱۲ تیم شرکت کننده تیم جهادگران شهید بسیج به مقام قهرمانی دست یافتند.

 سرهنگ پاسدار دکتر احمد یوسف پور خاطر نشان کرد، با برنامه ریزی صورت گرفته و بر اساس برنامه های ابلاغی سازمان ورزش بسیج مستضعفین در سال ۱۴۰۳، منتخبین این مسابقات برای شرکت در مسابقات زورخانه‌ای بسیج کشور اعزام خواهند شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا