اخبار ورزشیورزش تهران

قهرمانی استان تهران در رقابتهای اسنوکر استعدادهای برتر کشور

رقابتهای اسنوکر المپیاد استعداد های برتر کشور با درخشش اسنوکربازان تهرانی به پایان رسید و پسران پایتخت برجام قهرمانی بوسه زدند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ،اسنوکر بازان تهرانی در فینال رقابت های تیمی المپیاد اسنوکر کشور در مجموعه ورزشی حیدرنیا توانستند در مقابل تیم قدرتمند فارس با نتیحه سه بر یک مقتدرانه پیروز شده و قهرمان اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر اسنوکر شوند.

همچنین تیم اسنوکر گیلان نیز در دیدار رده بندی این دوره از  رقابت ها با نتیجه ۳ برصفر البرز  را مغلوب کرد و مقام سوم المپیاد اسنوکر کشور را  بدست آورد.

گفتنی است، در مرحله نیمه نهایی، تیم تهران در مصاف با البرز با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیده بود و تیم فارس هم با نتیجه سه بر یک بر گیلان غلبه کرده بود.

بنا به همین گزارش، در مسابقات انفرادی نیز ورزشکار تهران با غلبه بر حریف قدرتمند البرزی قهرمان المپیاد استعدادهای برتر اسنوکر کشور شد.

احسان مقیمی ورزشکار تهرانی قهرمان طلایی المپیاد اسنوکر ایران شد. عرشیا خازنی از استان البرز و علی الله گانی از استان چهارمحال بختیاری به مقام دوم و سوم رسیدند.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان تهران در مراسم اختتامیه المپیاد استعداد برتر کشور در رشته اسنوکر گفت:  تهران با برگزاری و میزبانی خوب المپیاد اسنوکر کشور نشان داد شایستگی میزبانی رقابت های  بین المللی را در این رشته دارد.

پیام نطر همچنین از بازیکنان و مربیان تیم استان تهران به خاطر قهرمانی مقتدرانه تیمی و انفرادی در رقابت های  المپیاد اسنوکر ۱۲ تا ۱۵ سال کشور تشکر کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا