اخبار ورزشیفوتبال ایران

قنبرزاده:درخواست فولاد منطقی بود/AFC متوجه می‌شود حواس ما به همه چیز هست/نامه‌ای در خصوص شکایت از نادری ندیدم

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت:AFC با ارسال این نامه متوجه می‌شود که حواس ما به همه چیز هست و تمامی مسائل را رصد می‌کنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، منصور قنبرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص درخواست باشگاه فولاد خوزستان برای تغییر میزبانی دیدار این تیم مقابل العین امارات که قرار است در عربستان برگزار شود اظهار داشت:این نامه از طرف فدراسیون فوتبال و به درخواست مدیرعامل باشگاه فولاد به AFC ارسال شد.از نظر ما این درخواست کاملا منطقی بود چون طی روزهای گذشته انفجارهایی در فرودگاه ریاض رخ داده و موشک‌هایی به سمت این فرودگاه پرتاب شده است.ما هم با توجه به درخواست منطقی باشگاه فولاد این نامه را تنظیم و به AFC ارسال کردیم.

وی در خصوص رسانه‌ای شدن نامه فدراسیون به کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد: عرف نیست که نامه‌های اینچنین رسمی که از طریق فدراسیون به AFC ارسال می‌شود در رسانه‌ها منتشر شود. در هر صورت یک رونوشت از این نامه به خود آقای آذری ارسال شده چون درخواست کننده ارسال این نامه باشگاه فولاد خوزستان بوده است.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چقدر امید است که با ارسال این نامه میزبانی تغییر کند گفت: در این خصوص نمی توانم اظهار نظری داشته باشم ولی ما این کار را انجام دادیم چون حرف باشگاه فولاد منطقی بود.حداقل AFC با ارسال این نامه متوجه می‌شود که حواس ما به همه چیز هست و تمامی مسائل را رصد می‌کنیم. قطعا آنها حواسشان منبعد جمع می‌شود تا در تصمیماتشان دقت کنند. ما امیدوار هستیم که این موضوع نتیجه بدهد.

قنبرزاده در خصوص اینکه آیا نامه ‌ای در خصوص محمد نادری و شکایت از این بازیکن توسط باشگاه کورتوریک بلژیک به فدراسیون ارسال شده یا خیر عنوان کرد: اگر چنین نامه‌ای به فدراسیون می‌رسید قطعا به من اطلاع می‌دادند. تا دیروز هم نامه‌ای در کارتابل من در خصوص شکایت از نادری ثبت نشده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا