اخبار ورزشیسایر اخبار

قمری: تمرکزمان روی کسب سهمیه جاده بود

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: در این دوره تمرکزمان روی کسب سهمیه در بخش جاده بود و به همین دلیل انگیزه‌ای برای پیست نداشتیم.

به گزارش پیشرو اسپرت، خسرو قمری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره عملکرد ضعیف تیم ملی دوچرخه‌سواری در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم جوانی را بنیان گذاشته‌ایم، هدف ما این است که در یکی دو سال راه بیفتند و بتوانند نتیجه بگیرند. امسال هم با توجه به اینکه رقابت‌های تور آذربایجان و لیگ قبل از قهرمانی آسیا بود، احساس می‌کنیم بچه‌ها یک مقدار خسته بودند.

وی در مورد عملکرد محمد دانشور گفت: یک بخشی از نتیجه نگرفتن او به بی‌انگیزگی‌اش باز می‌گردد. متأسفانه زمین خوردن‌ها در دوچرخه‌سواری شرایط روحی و روانی رکاب‌زنان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و فکر می‌‌کنم برای او هم این اتفاق افتاده است. با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم، انتظار ما این بود که نتیجه بگیریم، اما نشد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در مورد اینکه ملی‌پوشان معتقدند مسابقات قهرمانی آسیا به مانند یک رقابت تدارکاتی برای آنها محسوب می‌شود، گفت:‌ حرف آنها درست است، اما در این دوره تمام تمرکزمان روی کسب سهمیه المپیک در بخش جاده است، به همین دلیل انگیزه‌ای برای کسب سهمیه در پیست نداشتیم، چون شانس بسیار کمی برای این اتفاق وجود داشت. ما در بخش جاده دوم آسیا هستیم و یک سهمیه‌مان قطعی شده و باید برای سهمیه بیشتر بجنگیم. همه مشکلاتی را که عنوان می‌شود را قبول دارم، اما به هر حال داشته‌های ما همین است و باید یکسری واقعیت‌ها را قبول کنیم.

وی عنوان کرد: قبلاً اسپانسر داشتیم و وضعیت اقتصادی خوب بود، اما در حال حاضر اینطور نیست و با ارز ۱۲ هزار تومانی کار سختی برای اعزام‌ها و خرید تجهیزات داریم. اسپانسرها هم با این شرایط دوچرخه‌سواری را رها کرده‌اند. دوچرخه ۱۵ میلیونی در حال حاضر ۶۰ میلیون تومان شده است.

قمری ادامه داد: شرایط ما اینگونه است، اما کشورهای دیگر وضعیت‌شان فرق می‌کند. آنها بهترین مربیان را آورده‌اند و پیست‌های استانداردی دارند، به همین دلیل رقابت با آنها خیلی سخت شده است.

وی در مورد اینکه تا چه زمانی می‌خواهیم در پیست سیمانی تمرین کنیم و در پیست چوبی مسابقه دهیم، گفت: این یکی از بزرگترین مشکلات ما است. پیست چوبی رشت قرار است به زودی افتتاح شود، شاید با این شرایط کمی از مشکلات‌مان مرتفع شود.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا