اخبار ورزشیفوتبال ایران

قلعه نویی: یکی از قوانین جدید فیفا پنالتی نگرفتن برای تیم من است

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: ظاهرا یکی از قوانین جدید فیفا برای داوران این است که برای گل گهر پنالتی نگیرند.

به گزارش پیشرو ورزش، امیر قلعه نویی بعد از دیدار تیمش با پرسپولیس اظهار داشت:به پرسپولیس  و فوتبال تبریک می‌گویم. این بازی ۴ گل داشت و حق ما باخت نبود. در شرایط ۲ بر یک داشتیم خوب بازی می‌کردیم ولی واقعا پنالتی ما را نگرفتند.یک تیم شهرتسانی که ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد مستحق این رفتارها نیست.

وی افزود: همین که یک بازی خوبی انجام شد راضی هستیم. به  جز توپی که به تیر دروازه زدند ۲ توپ آوردند و ۳ گل زدند. گل اول آنها هم روی اشتباه بچگانه مدافع ما انجام شد.در مجموع به تیمم خسته نباشید می‌گویم ولی در مجموع ما با اشتباهات سهوی داوری اذیت می‌شویم.

وی افزود: بالای ۱۵ امتیاز از ما را داوران در این فصل گرفتند. امروز این اتفاقات رخ داد،هفته قبل پنالتی- اخراج ما را نگرفتند،در بازی با پدیده در حالی که بازی صفر صفر بود پنالتی ما را نگرفتند. ظاهرا  ۱۰ مورد قانون جدید است و یکی از آنها این است که تحت هیچ شرایطی برای تیم گل‌گهر پنالتی اعلام نکنند.

به گزارش فارس، قلعه‌نویی در نشست خبری اظهار داشت: دو تبریک می‌گویم، اول به فوتبال به خاطر بازی قشنگ دو تیم و دوم به تیم خودمان. من معمولا به کنفرانس خبری نمی‌آیم ولی واقعا آنقدر ما را اذیت می‌کنند که یکی باید به داد ما برسد، ما که گناه نکرده‌ایم!همه این اشتباهات سهوی است ولی وقتی فوتبال خوب بازی می‌کنیم نباید اینگونه شود.

وی تاکید کرد: همه چیز در اختیار ما بود، روی اشتباهات فردی گل‌خوردیم ولی برگشتیم اما پنالتی ما را نگرفتند. هفته‌های متوالی است که پنالتی‌های ما را نگرفتند آن هم به گفته کارشناسان.۱۰ پنالتی ما گرفته نشده و از سوی کارشناسان تائید شده، خیلی از این کارشناسان با عرض معذرت هوای داوران را دارند. در ۳ هفته گذشته مقابل پدیده، استقلال و پرسپولیس پنالتی ما را نگرفتند.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر یادآور شد: فکر می‌کنم می‌خواهند ۱۰ قانون جدید برای داوری‌ها تصویب می‌کنند که یکی از این قوانین این است که به هیچ عنوان برای گل‌گهر پنالتی نمی‌گیرند. گفته‌اند قرار است بعد از این بازی قوانین اعلام شود.مرتب هم می‌گویند سخت نگیرید. ما تا مرز سکته می رویم ولی آقایان می‌گویند سخت نگیرید. در مجموع به پرسپولیس تبریک می‌گویم چون فوتبال خوبی بود ولی واقعا اذیت می شویم.

قلعه‌نویی در خصوص صحنه پنالتی گفت:فیلمبردار ما این صحنه را گرفته که بازیکن حریف یک متر داخل محوطه خطا کرده است.این اتفاق در نتیجه ۲ بر یک که عقب بودیم اتفاق افتاد. آقای خورشیدی می‌گوید من این مدلی دیدم ولی نمی‌دانم چرا همیشه توپ‌های ما را این مدلی می‌بیند.

وی در خصوص اینکه آیا پنالتی پرسپولیس درست بود یا خیر گفت:پنالتی پرسپولیس صد در صد درست بود ولی مشابه آن صحنه را برای ما نگرفتند. این هم جزو همان ۱۰ قانونی است که فیفا زحمت کشیده و قرار است بعد از یورو به فدراسیون اعلام کند که گل‌گهر پنالتی ندارد!

سرمربی گل‌گهر در خصوص روند نتیجه‌گیری تیمش در این فصل گفت: روزی که مسئولیت گل‌گهر را پذیرفتم به دوستان گفتم می‌خواهیم کاری کنیم که این تیم ثبات داشته باشد ولی یکسری اشتباهات فردی واقعا کمر تیم ما را می شکند. بازی‌هایی که تیم ما می برد همه دوست دارند نگاه کنند. همین بازی امشب یکی از دیدارهای قشنگ لیگ است. این حرف را در روزی می زنم که تیمم باخته است.

قلعه‌نویی تاکید کرد: ما بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم ولی اشتباهات فردی و داوری ما را اذیت کرده است. مثلا گل‌اول پرسپولیس روی اشتباه بازیکن ما صورت گرفت که شاید یک بچه ۱۴ ساله این اشتباه را نکند. این را هم بگویم لک امروز بهترین بازیکن زمین بود. اگر توپ‌های ما تبدیل به گل می شد شاید بازی ۴ بر ۳ به سود ما می شد. آنها به جز ضربه ای که به تیر زدند ۲ توپ روی دروازه ما آوردند و سه گل زدند.

وی در خصوص اشتباهات علیرضا حقیقی گفت: این اتفاقات برای بازیکنان خوب دنیا هم می‌افتد و ممکن است یک روز، روز خوب آنها نباشد. حقیقی واقعا خوب تمرین می‌کند ولی امسال، سالی که ما از او انتظار داشتیم نیست. امیدوارم در بازی های بعد او و یا بشاگردی به ما کمک کنند.

سرمربی گل‌گهر در خصوص تمدید قراردادش با این تیم عنوان کرد:ما فعلا یک توافق کردیم و باید جلو برویم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. اگر مسئولان گل‌گهر ۳ سال در اینجا بمانند گل گهر قطب فوتبال ایران می شود. سه شنبه آینده افتتاح آکادمی گل‌گهر با حضور چمنیان است که برنامه خوبی برای این تیم داریم.

قلعه‌نویی در خصوص تیم ملی و ابقای اسکوچیچ گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم، این تیم شایستگی دارد که با اقتدار صعود کند و دعا کنیم به دور بعد برای اولین بار صعود کند. ۵۰ متر رو به جلویی تیم ملی ما خیلی خوب است و باید دعا کینم تیم کشورمان به جام جهانی برود و شادی را به ملت هدیه کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − یک =

دکمه بازگشت به بالا