اخبار ورزشیفوتبال ایران

قلعه نویی: این همه کارشناس گفتند گل پرسپولیس هند بود، حرف آنها را هم قبول ندارند؟

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: چندمین بازی است که از داوری مقابل پرسپولیس ضرر می‌کنیم، کمال را باید اخراج می‌کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، امیر قلعه نویی پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به بازیکنام خدا قوت می‌گویم که بازی مردانه ای را انجام دادند. با تیمی بازی کردیم که جزو تیم های قدرتمند آسیا است و به غیر از آن گل با دست دیگر موقعیت نداشتند. چندمین بازی است که از داوری مقابل پرسپولیس ضرر می‌کنیم. کمال را باید اخراج می‌کرد، اما انقدر مدارا کرد که خود مربی شان تعویضش کرد.

وی ادامه داد: وقتی حرف از عدالت می‌زنیم فرقی نمی‌کند گل گهر باشد یا هر تیمی دیگر داور باید عدالت را در زمین پیاده کند. با تمام احترامی که به داوری داریم، قضاوت را به کارشناسان می‌سپاریم. به آنها هم خسته نباشید می‌گویم. داوران هم قشر زحمتکشی هستند. در بازی با فولاد پنالتی برای ما نگرفتند. برزای را در محوطه جریمه شارژ کردند و گل شان هم اظهر من المشس بود. جالب است همه گفتند که با دست زده‌اند اما داور و کمک داور ندید. در بازی با فولاد کمک اول صحنه ای را در ۷۰ متری می‌بیند، اما برای ما نه کمک می‌بیند نه داور. با این وجود به داوران احترام می‌گذاریم.

سرمربی گل گهر در خصوص بازی عنوان کرد: امروز بازی خوبی را انجام دادیم و با وجود تیم از لحاظ روحی و روانی به هم ریخته بود، توانستیم برگردیم. می‌توانستیم گل پیروزی را هم بزنیم، اما بدشانسی آوردیم. در مجموع ما می‌توانستیم برنده باشیم، چون آنها یکی دو موقعیت که یکی هم هند بود، بیشتر نداشتند. این هم جزئی از بازی است و به پرسپولیسی‌ها هم خسته نباشید می‌گویم.

قلعه نویی در خصوص تعویض‌هایش اظهار داشت: وقتی تیم شما خوب بازی نمی‌کند، فرقی ندارد دقیقه یک باشد یا ۹۰، باید سریع تعویض کنید. البته تعویض های ما تاکتیکی بود و بعد از آن برنامه های خود را اجرا کردیم.

وی در مورد اینکه یحیی گل محمدی گفته است داور تحت تاثیر سر و صدای حریف بود، گفت: تمام کارشناسان بین دو نیمه گفتند که گل آنها هند بوده است. کارشناسان داوری هستند . کدام صحنه عوض شده است. کمال باید نیمه اول اخراج می‌شد که نشد و پنالتی ما را هم نگرفتند. شاید روند بازی جدیدا این مدلی شده است. این همه کارشناس گفته‌اند هند بوده و کارشناسان را قبول ندارند؟ اشکلی ندارد شاید می‌گویند گل گهر شهرستانی است و حق هم خورده شود زیاد به چشم نمی‌آید، اما اگر تیم های بزرگ باشد در فضای مجازی خیلی به آنها اهمیت می‌دهند.

قلعه نویی در مورد وضعیت تیکدری گفت: او مراحل درمانی را سپری می‌کند و احمد موسوی هم مصدوم است و دو بازیکن خود را در اختیار نداریم که می‌توانستند امروز به ما کمک کنند.

سرمربی گل گهر در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: انقدر دست دست شد که سه چهار بازیکنی که مدنظرمان بود، قرارداد بستند. ما مثل تیم های دیگر پول نداریم که ۵۰۰ هزار یورو بدهیم. باز هم اعلام می‌کنم که هر باشگاهی که ادعا دارد، بیاید قراردادها را رو کنیم. بازیکنان مدنظرمان برای یک سال و نیم ۵۰۰، ۶۰۰ هزار یورو می‌خواستند که ما نداشتیم و فعلا با همین شرایط ادامه می‌دهیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا