اخبار ورزشیفوتبال ایران

قلعه نویی: از سازمان لیگ عدالت می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان گفت: نزدیک بود در این بازی تنبیه شویم، یک موقعیت هم به حریف ندادیم اما موقعیت‌ها را از سر شکم سیری از دست دادیم.

به گزارش پیشرو ورزش، امیر قلعه نویی بعد از برد یک بر صفر مقابل نفت ‌آبادان در نشست خبری اظهار داشت: اجازه بدهید قبل از صحبت در مورد فوتبال درگذشت نادر دست نشان از دوستان خوبم و از انسان های زحمتکش که خالصانه کار کرد و در این استان هم زحمت های زیادی کشید تسلیت بگویم. انتقادی هم داشته باشیم امیدوارم مسئولان به فکر مردم باشند و واکسن‌ها را زودتر تهیه کنند و به مردم بزنند، کم کم دیر می‌شود. خواهش می‌کنم این کار را بکنند.  برنامه ریزی بهتری انجام شود و واکسن ها باید زودتر می آمد  تا کار به اینجا نکشد. عزیزان زیادی را از دست می‌دهیم فرقی نمی‌کن از اهالی هنرباشد یا ورزش یا مردم. مردم ولی نعمت ما هستند و به گردن ما حق دارند و نباید این شرایط باشد.

وی ادامه داد: این برد را به کارگران خوب گل گهر تقدیم می‌کنیم،اگر زحمات و ایثارگری این عزیزان نبود شاید وضعیت این مجموعه و زیرساخت‌های خوب اینگونه نبود تا مردم سیرجان را خوشحال کنیم. نزدیک بود در این بازی تنبیه شویم. نفت آبادان تیم بسیار خوبی است یک موقعیت ۲۰ درصدی هم به حریف ندادیم اما موقعیت‌ها را از سر شکم سیری از دست دادیم می‌توانستیم گل‌های بیشتر بزنیم.  در شرایطی که بردیم دارم می‌گویم.  خدا را شکر می‌کنم روند خوب مان ادامه پیدا کردو از فردا باید به فکر جام حذفی که یکی از فینال‌های ماست با پارس جنوبی باشیم. دوبازی حرف را آنالیز کرده‌ایم و با انگیزه زیاد آن مسابقه را هم پیگیری خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه منشا خیلی آماده نیست گفت: منشا اتفاقا ‌آماده است. در نیم فصل اول کمبود بازیکن داشتیم سه هافبک دفاعی خوب داریم اما در وینگر کمبود داشتیم اما با حضور بازیکنان جدید نوع  بازی‌مان را عوض کردیم و تقریبا نتیجه گرفتیم. منشا هم تمرینات خوبی هفته گذشته داشتم و وقتی وارد میدان شد فشار حریف گرفته شد او از نظر بدنی هم آماده است اما چون بازی‌های نزدیک است باید بازیکنان را با جا به جایی بالانس بیاوریم.

سرمربی قلعه نویی در مورد اینکه تیمش در فاز دفاعی عالی بود و به حریف موقعیتی نداد، گفت: نیمه اول توپ به تیرمان خورد به دلیل اشتباه‌های فردی بود که در دفع توپ اشتباه داشتیم. به جز این، یک موقعیت خطرناک بود و معذرت خواهی می کنم بازیکنان در نظم دفاعی و ساختار دفاعی خیلی خوب کار می‌کنند.

وی در مورد برنامه ریزی مسابقات سازمان لیگ که بعداز  وقفه‌ای چند ماهه ایجاد شده  در ۲۵ روز باید ۵ بازی کنید، گفت: داستان کروناست و ۴ نماینده ایران در آسیاست و بعد اردوی تیم ملی  و بازی های تیم ملی هست و شاید به برخی تیم‌ها فشار بیاید و به برخی تیم‌ها کمتر فشار بیاید. ولی بحث ما این است که عدالت انجام شود که دوستان این کارها را می‌کنند. خیلی از مسئولان کرونا گرفتند حتی در سازمان لیگ ، برای همه عزیزان دعا کنید خدا  همه را مریضان را شفا بدهد. قاسمپور، نصرتی و جاسمیان کرونا گرفتند و همه باید به هم کمک کنیم تا از این مرحله بگذریم.

سرمربی گل گهر در مورد داوری مسابقه گفت: داوری خوب بود و نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم اما در یک صحنه روی زکی پور خطای پنالتی رخ داد که کارشناسان در موردش نظر بدهند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 5 =

دکمه بازگشت به بالا