اخبار ورزشیفوتبال ایران

قلعه‌نویی: یکی از سخت ترین بازی های ما بود

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان گفت: از بازیکنانم گلایه دارم، آن ها فقط ۲۰ دقیقه فوتبال بازی کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، امیر قلعه‌نویی بعد از برد ۲ بر یک مقابل پدیده در نشست خبری اظهار داشت: دیروز هم گفتم یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست که همانطور هم شد. در رابطه با نیمه اول نباید حرف بزنیم چون فوتبالی نبود و ۴۵ دقیقه وقت گذشت. در نیمه دوم قبل از اینکه حریف به گل برسد بازهم چند موقعیت داشتند که می‌توانستند گلزنی کنند اما بعد از آن با تعویض‌هایی انجام دادیم که توانستیم گل بزنیم و پیروز شویم.

وی افزود: میثاقیان ایثار می‌کند با شرایطی که هست او واقعا زحمت می‌کشد. شهرخودرو خیلی چغر است و خوب بازی می‌کنند اگر در هفته‌های آینده هم همین گونه بازی کنند روندشان بهتر خواهد شد.

قلعه نویی ادامه داد: اگر زمانی که حریف یک بر صفر از ما جلو بود موقعیت تک به تک را گل می کرد و بازی ۲ بر صفر می‌شد شرایط فرق می‌کرد اما منادی آن توپ تک به تک را گرفت و ما به بازی برگشتیم و ۲ بر یک برنده شدیم. بازیکنان ما ۲۰ دقیقه فقط فوتبال بازی کردند. از آنها گلایه دارم. بازی با سپاهان به تاریخ پیوست و باید به فکر بازی با شهرخودرو می‌بودیم اما فوتبالیست‌های ایرانی اینگونه هستند گاهی یکسال در باد یک برد می‌خوابند و به تیم لطمه می‌زنند اما خدا را شکر برنده شدیم.

وی در مورد فاصله کم مسابقات و برگزاری فشرده بازی ها گفت: وقتی شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است باید تمکین کرد گاهی تبعیض می‌شود که آن فرق دارد اما وقتی وضعیت برای همه تیم‌ها یکسان است باید تمکین کرد. تیمی مثل ما که باید چند پرواز برای یک بازی انجام بدهد شرایطش سخت تر می شود اما همه باید تمکین کنیم.
قلعه نویی در مورد اینکه مدعیان لیگ و شرایط تیم خودش که صدرنشین است، گفت: از فردا به فکر بازی با فولاد هستیم هر بازی برای ما یک فینال است. برنامه های هفتگی، کوتاه مدت و یک برنامه هم برای کل لیگ داریم و هفته به هفته جلو می رویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا