اخبار ورزشیفوتبال ایران

قلعه‌نویی: در روزهای اخیر فقط روی مسائل روحی کار کردیم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بعد از اتفاقی که برای تیم ما افتاد در این ۳-۲ روز فقط از لحاظ روحی روی بچه‌ها کار کردیم.

به گزارش پیشرو ورزش، امیر قلعه‌نویی پس از برتری ۴ بر صفر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل شهرداری آستارا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بعد از اتفاقی که برای تیم ما افتاد در این ۳-۲ روز فقط از لحاظ روحی روی بچه‌ها کار کردیم. از آنها تشکر می‌کنم که خوب دویدند. بچه‌هایم تلاش و دوندگی داشتند و توانستیم شهرداری آستارا را شکست بدهیم. خیلی خوشحالم رفقا و بچه‌ محل‌های قدیمی‌ام مثل فرشاد پیوس و محمد نوروزی را دیدم وقتی همدیگر را می‌بینیم به ۴۵ سال پیش بازمی‌گردیم. در این سال‌ها با این عزیزان رفقات داشتیم و به قول عزیزی چه زود دیر شد.

وی افزود: خوشحالم که با یک بازی خوب برنده شدیم و به مرحله بعدی رفتیم. امیدوارم این روند ادامه یابد و بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کنند تا تیم به شرایطی که در گذشته داشت بازگردد.

سرمربی گل‌گهر سیرجان در خصوص غیبت علی علیزاده، امین پورعلی و فرشید باقری مقابل آلومینیوم اراک گفت: باید فردا به تهران برویم و ببینیم شرایط چگونه است. بعضی مواقع یک بازی سه امتیازی نیست بلکه کاری با آدم می‌کنند که یک مسابقه ۱۰ امتیاز ارزش دارد. می‌دانند چه خبر است و چه کارهایی باید بکنند. هم برای آن بازی و هم برای بازی بعدی مسائلی را به وجود می‌آورند که آدم نمی‌تواند حرف بزند و باید با شرایط کنار بیاید و کاری هم نمی‌توان کرد. اما باز هم می‌گویم بدون اذن خداوند یک برگ خشک از درخت نمی‌افتد. اگر حرفی بزنیم آری دیگر.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا