اخبار ورزشیسایر اخبار

قربانی: هزاران بار باید با سردار سلیمانی شهید می‌شدم

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: بدهکاری برای ما مسئولان است و ما را می‌گذارند که آن را حل کنیم.
به گزارش پیشرو ورزش، مرتضی قربانی‌ بعد از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص مشکلات و بدهی۳۰ میلیاردی فدراسیون، عنوان کرد: هر کاری که در جمهوری اسلامی پذیرفتم با توکل بر خدا بودم و با توان و اراده خودم وارد کار نشدم. خدا من را هدایت کرد و خدا را شکر دوستانی که چندین سال مرتبط بودم رای دادند اما مشکلات و بدهکاری برای ما مسئولان است و ما را می‌گذارند که آن را حل کنیم. من خودم را در دریایی از بدهکاری می‌گذارم اما توکلم بر خداست و مسئولان آنقدر بزرگوارند تا کمک کنند.

رئیس جدید فدراسیون تیراندازی افزود: یکی از توصیه‌های پیامبر اسلام تیراندازی بوده است و مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به این فدراسیون دارند. من با دعای مردم و ورزشکاران همه اعضای فدراسیون در این مجموعه پا گذاشتم‌. از مناطق محروم شروع می‌کنم. همه استانداران عزیز هستند و کمک می‌کنند. باید مشکلات را بکی پس از دیگری حل کنیم. فشنگ نیست، تفنگ نیست اما افراد هستند.

قربانی افزود: باید یک لشگر عظیم در کل کشور راه بندازیم تا با سپاه، ارتش، بسیج ورزشکاران و همه ارگان‌ها بسیج شویم تا مشکلات حل شود. این ورزش دینی برای کشور ما است و چرا باید کشورهای دیگر که اسلام را نمی‌شناسند لیدر باشند؟ ما یک طلای المپیک داریم و خدا می‌داند چقدر می‌توانیم مانند جواد فروغی در استان‌های مختلف داشته باشیم. امروز که این جمع را دیدم یاد جنگ و جبهه افتادم، روحیات عزیزی دیدم و از همه دوستان می‌خواهم همکاری کنند. کارگروهی تشکیل می‌دهیم تا از آنها استفاده کنند، حتی آنهایی که خارج رفتند هم می‌خواهم پای کار بیایند. من باید با سردار سلیمانی هزاران بار شهید می‌شدم و حالا چه زمانی این تیر به سر من بخورد نمی‌دانم. تلاش من این است بتوانم تیراندازی را به مقصود برسانم.

وی در خصوص اعزام تیم ملی تیراندازی به مسابقات جام جهانی مصر گفت: ۵ اسفند اعزام به مصر داریم، ریالی پول نداریم اما جور خواهد شد. همین امروز قول آن را گرفته ام.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا