اخبار ورزشیورزش تهران

قربانی مطرح کرد؛لزوم ترویج ورزش همگانی در شهر تهران

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از  روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، ایمان قربانی مشاور فرماندار تهران در دیدار با حسین شیرازی مقدم رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران اظهار کرد: ما در شهر تهران به دنبال ترویج ورزش همگانی هستیم و این موضوع مهم در دستور کار است.

وی افزود: اسکواش در گذشته به عنوان یک ورزش ناشناخته بود، اما با جوانان در هیئت‌های مختلف این ورزش، تغییر رویکردی پیدا شده است.

عضو هیئت رئیسه هئیت اسکواش جنوب شرق تهران گفت: در خصوص برنامه های مختلف هیئت اسکواش جنوب شرق هم به امید خدا با جدیت کار را پیش خواهیم برد تا این موضوع مهم به سرانجام برسد.

در ادامه حسین شیرازی مقدم رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران بیان کرد: هیئت اسکواش جنوب شرق در حوزه استحفاظی خود اقداماتی را انجام داده و موضوع همگانی کردن ورزش در دستور کار ما است.

وی افزود: ما در جنوب شرق تهران، از تمامی علاقه مندان به این رشته ورزشی دعوت خواهیم کرد تا برنامه‌های خود را بهتر اجرا کنیم.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا