اخبار ورزشیفوتبال ایران

قربانی: برخی از بیرون به اختلاف کادر فنی و مدیران باشگاه دامن می‌زنند

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه هواداران این تیم باید دیدگاهی کاملاً منطقی به این تیم داشته باشند، گفت: برخی از بیرون به اختلافات کادر فنی و مدیریت باشگاه دامن می‌زنند.

به گزارش پیشرو اسپرت ، پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد تیم استقلال و همچنین خط دفاعی ‌آبی‌پوشان در دیدار شب گذشته استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: به نظر من سیاوش یزدانی یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و او مدافعی است که می‌شود روی او حساب کرد که بتواند سال‌ها برای استقلال بازی کند.

یزدانی در بازی گذشته تحرک زیادی داشت و روی اکثر توپ‌ها تأثیرگذار بود ضمن آنکه خط دفاعی استقلال روز گذشته موقعیت آن چنانی به فولاد نداد.

وی افزود: فولاد مهاجمان خوبی دارد و روز گذشته خط دفاع استقلال فرصتی به مهاجمان این تیم نداد اما متأسفانه در دقیقه آخر روی یک اتفاق دروازه استقلال باز شد.

کاپیتان استقلال با اشاره به عملکرد این تیم در بازی مقابل فولاد و این موضوع که علیرضا فغانی روی گل فولادی‌ها تأثیر داشت و دیر سوت زدن وی باعث تساوی استقلال شد، گفت: من همیشه حرف حق و رُک را می‌زنم، خودم از جنس این تیم بوده و هستم، سال‌ها در استقلال بازی کرده‌ام و این روزها را با چشم خود دیده‌ام شاید هواداران استقلال احساسی صحبت کنند ولی من باید نگاه منطقی به موضوعات داشته باشم. استقلال دیروز نسبت به بازی ماشین‌سازی پیشرفت زیادی کرده بود و فشار بسیار زیادی را بر حریف وارد کرد اما از نظر تاکتیکی طرح خاصی نداشت. فولاد از ابتدای مسابقه عقب نشسته بود و ما ندیدیم استقلال برای باز کردن لایه‌های دفاعی فولاد طرح ویژ‌ه‌ای که روی آن اصرار داشته باشد ارائه کند. تیم هم به جز یکی، دو موقعیت فرصت چندانی نداشت و من واقعاً طرحی را که لایه‌های دفاعی فولاد را باز کند از استقلال ندیدم. این را هم بگویم انصافاً بازیکنان استقلال خیلی زحمت کشیدند و یکی از حسرت‌های من این بود که زحمت بازیکنان به هدر رفت.

قربانی در خصوص اینکه آیا می‌شود از این تیم، تیم خوبی را برای دربی جمع و جور کرد، گفت: به نظرم در حال حاضر اختلاف کادر فنی با کادر مدیریتی استقلال کاملاً مشخص است و این موضوع باید حل شود. البته یکسری افراد هم به این اختلافات دامن می‌زنند و این موضوع هم کاملاً نمایان شده است. من از همین جا از طرفداران تیم استقلال می‌خواهم نگاهی منطقی به قضایا داشته باشند نه اینکه احساسی برخورد کنند. اینکه کسی در مورد استقلال اظهارنظر می‌کند و دیدگاهش را می‌گوید مطمئن باشید برای بهبود شرایط و پیدا کردن راهکار است. من احساس می‌کنم احساسی بودن طرفداران تیم استقلال روی تصمیم‌گیری‌های آنها تأثیر منفی دارد و هواداران استقلال را اذیت می‌کند. امیدوارم شرایط تیم بهتر شود و تیم هم طی هفته‌های آینده به روزهای خوب خودش برسد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا