اخبار ورزشیتوپ و تور

قرارداد کولاکوویچ هنوز فسخ نشده است

برخلاف اعلام مسئولان فدراسیون، قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال ایران هنوز فسخ نشده است.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، میلاد تقوی، سرپرست دبیری فدراسیون والیبال درمورد فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ اظهار داشت: همان‌گونه که اطلاع دارید، گسترش و شیوع ویروس کووید ۱۹ باعث تغییر بسیاری از برنامه‌های جهانی از جمله بازی‌های المپیک و لیگ ملت‌های والیبال شد. به همین دلیل، فدراسیون تصمیم به قطع همکاری با ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی گرفت و قرارداد این مربی با توافق دو طرف و بدون هیچ مشکلی فسخ شد و جا دارد از طرف خانواده بزرگ والیبال، از زحمات کولاکوویچ در چند سال گذشته تشکر و قدردانی کنم.

این اظهارات در شرایطی از سوی سرپرست دبیری فدراسیون والیبال مطرح شد که هنوز قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال ایران پابرجا بوده و فسخ نشده است. امور مربوط به این اتفاق در حال انجام است و گفته می‌شود مفاد توافق و فسخ قرارداد کولاکوویچ برای او ارسال شد تا در صورت عدم وجود هر مشکلی، طرفین به همکاری خود پایان دهند.

موضوعی که در این بین وجود دارد این است که هنوز این امر نهایی نشده و مشخص نیست که سرپرست دبیری فدراسیون چرا برای اعلام این خبر اینقدر عجله دارد. امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران درمورد فسخ قرارداد کولاکوویچ گفته بود که این سرمربی، بسیار باشخصیت و منطقی است و بعید می‌دانم مشکلی برای فسخ قرارداد وجود داشته باشد، چون کولاکوویچ به خوبی شرایط را درک می‌کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سه =

دکمه بازگشت به بالا