اخبار ورزشیسایر اخبار

قدیمی به عنوان رئیس فدراسیون هاکی انتخاب شد/ بهرام به جای بهرام

در مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی، بهرام قدیمی با کسب ۳۵ رای به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی از ساعت ۱۰ امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

این جلسه به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضاء مجمع برگزار شد. فضل الله باقرزاده به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشت و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک ها نیز در جلسه حاضر بود.

برای ریاست فدراسیون هاکی، ۷ کاندیدا به نام های فاطمه ابوالقاسمی، رمضانعلی دولو، حسین شهریاری، اکبر قاسمی، بهرام قدیمی، مسعود مختاری، مرتضی یحیی پور با یکدیگر رقابت می کردند.

قبل از آغاز مجمع حسین شهریاری و اکبر قاسمی از حضور در انتخابات انصراف دادند. مسعود مختاری و مرتضی یحیی پور نیز با آغاز مجمع کناره گیری خود را از انتخابات اعلام کردند تا انتخابات در نهایت با حضور سه کاندیدای باقی مانده یعنی فاطمه ابوالقاسمی، رمضانعلی دولو و بهرام قدیمی برگزار شود.

بدین ترتیب پس از رای گیری، بهرام قدیمی با ۳۵ رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون هاکی برای ۴ سال آتی انتخاب و جانشین مرحوم بهرام شفیع شد. رمضانعلی دولو ۶ رای و فاطمه ابوالقاسمی ۲ رای آوردند.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − یک =

دکمه بازگشت به بالا