اخبار ورزشیسایر اخبار

قایقرانی قهرمانی آسیا: کسب ۶ مدال دیگر برای ملی پوشان ایران

در ادامه روز سوم مسابقات آب‌های آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا در تایلند، ملی‌پوشان کشورمان موفق به کسب ۴ طلا و ۲ نقره شدند.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات آبهای آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا با برگزاری فینال مواد دونفره و چهارنفره در مسافت ۲۰۰ متر و فینال کلاس‌‌بندی‌های مختلف پاراکانو ادامه پیدا کرد.

رویا سلطانی در فینال KL2 بانوان با زمان ۱:۰۳٫۷۸۶ دقیقه مقام اول را کسب کرد و مدال طلا را به گردن آویخت. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، هند، تایلند و ایران در رتبه دوم تا ششم قرار گرفتند. سارا عبدالملکی با ثبت زمان ۱:۲۴٫۳۹۰ دقیقه مقام ششم را کسب کرد.

در فینال کانوی دونفره ۲۰۰ متر، پریسا محمدزاده و شیما داناپور با زمان ۴۸٫۰۳۲ ثانیه مقام چهارم را کسب کردند. در این رقابت نمایندگان اندونزی، قزاقستان و تایلند اول تا سوم شدند و نمایندگان هند و ازبکستان در جایگاه پنجم و ششم قرار گرفتند.

در فینال KL3 آقایان مسعود قیصری با زمان ۴۳٫۰۷۰ ثانیه دوم شد و مدال نقره را کسب کرد. در این رقابت نماینده ازبکستان اول و نمایندگان تایلند، هند، قزاقستان، کره‌جنوبی، هند و تایلند در جایگاه سوم تا هشتم قرار گرفتند.

در فینال KL3 بانوان شهلا بهروزی‌راد با زمان ۵۰٫۸۴۰ ثانیه دوم شد و مدال نقره را به گردن آویخت. در این رقابت نماینده ازبکستان اول و نمایندگان قزاقستان، هند و تایلند سوم تا پنجم شدند.

در فینال کایاک دونفره ۲۰۰ متر قایق ایران با ترکیب علی آقامیرزایی و سپهر ساعتچی با زمان ۳۰٫۸۲۸ ثانیه اول شد و مدال طلای این ماده را کسب کردند. در این رقابت نمایندگان چین تایپه، تایلند، قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان، اندونزی و هند به ترتیب در جایگاه‌های های بعدی قرار گرفتند.

در فینال کایاک چهارنفره ۲۰۰ متر آقایان تیم ایران با ترکیب علی آقامیرزایی، سپهر ساعتچی، امین بوداغی و پوریا شریفی با زمان ۳۰٫۲۷۹ ثانیه اول شدند و مدال طلا را به دست آوردند. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، قزاقستان، اندونزی، تایلند، قرقیزستان و هند در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

در فینال VL3 آقایان مسعود قیصری با زمان ۱:۰۵٫۶۲۰ دقیقه ششم شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، قزاقستان و هند اول تا پنجم شدند و نمایندگان تایلند مقام هفتم و هشتم را به دست آوردند.

در رقابت فینال VL2 آقایان اسلام جاهدی با زمان ۵۴٫۵۶۹ ثانیه سریع‌تر از رقیبان خود از خط پایان گذشت و مدال طلا را از آن خود کرد. در این رقابت نمایندگان هند و ازبکستان در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند.

بر این اساس مسابقات آبهای آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا در تایلند به پایان رسید و سهم تیم ملی ایران از این مسابقات ۲۵ مدال رنگارنگ بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا