اخبار ورزشیمصاحبهویژه‌های خبری

قاصد آبادی: تجربه خوبی از حضور در مسابقات اسکواش آفریقای جنوبی کسب کردم

سمیع الله قاصد آبادی از ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات جهانی آفریقای جنوبی است که در این مسابقات خوش درخشید.

به گزارش پیشرو ورزش، به بهانه حضور بازیکن ایرانی شرکت کننده در مسابقات جهانی اسکواش در آفریقای جنوبی گفتگویی با وی انجام دادیم.

در ابتدا قاصد آبادی بیان داشت: برای شرکت در این مسابقات با کمک فدراسیون اسکواش بلیط را تهیه کردم و با حمایت های آقایان محمد آران رئیس هیئت استان تهران و سهند کبیر جباری دبیر هیئت استان تهران و هتل آراز مابقی هزینه های این سفر تامین شد که جا دارد از همه عزیزان تشکر کنم.

وی در خصوص چگونگی حضور در مسابقات افزود با توجه به رنکینگم ثبت نام کردم و اسمم در مسابقات درآمد.

در خصوص حریفانم هم باید بگویم حریفای خیلی خوبی داشتم و حقیقتا تا به حال با این سبک بازی آشنایی نداشتم و از نظر فنی باید بگم اسکواش آفریقا از اسکواش ایران بالاتر است و حقیقت این ماجرا را بپذیریم.

این قهرمان ایرانی افزود: آفریقای جنوبی دوبار در مسابقات تیمی قهرمانی جهان در بین هشت تیم برتر حضور یافته و با وجود تیم های بزرگ و قدرتمندی مثل مصر، انگلیس، فرانسه و… این واقعا کار ارزشمندی است.

وی در ادامه گفت: آفریقای جنوبی بازیکنان بزرگی دارد و به طور مثال یک بازیکن داشتند که در سالهای اخیر جز ۴۰ نفر جهان بوده و برای همین باید هم از ما جلوتر باشند.

قاصد آبادی گفت: در افریقا باشگاه های اسکواش پیشرفته ای وجود دارد بطور مثال در محل باشگاهی که مسابقه داشتم ۱۱ تا کورت اسکواش وجود داشت.

در مسابقات حریفای خوب و سختی داشتم و حریفا راحت نمی باختند ، حتی آنهایی که سن زیادی داشتند.

وی افزود:مربی تیم آفریقا خیلی خوب بود و قبلا جز ۲۰ بازیکن برتر جهان بود و از بازی ما نیز تعریف کرد و بیان داشت می توانید جز ۵۰ بازیکن برتر جهان باشید.

در پایان باید بگویم حضور در این مسابقات تجربه خوبی بود.

 

گفتگو:حسین شیرازی مقدم/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا