اخبار ورزشیفوتبال ایران

قاسمپور: لیگ برتر جذاب‌تر و حساس‌تر شده است/ ۴ تیم مدعی اصلی قهرمانی هستند

کارشناس فوتبال گفت: لیگ برتر در سال ۹۷ جذاب‌تر ،حساس‌تر و با کیفیت‌تر از سال‌های گذشته دنبال شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، ابراهیم قاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد فوتبال باشگاهی ایران در سال ۹۷ اظهار داشت: لیگ برتر ایران نسبت به سال‌های قبل با کیفیت‌تر، جذاب‌تر و حساس‌تر شده است. در این فصل چند تیم در بالای جدول مدعی اصلی قهرمانی هستند و قابل پیش‌بینی نیست بگوییم کدام تیم شانس اول قهرمانی است. تقریباً پنج تیم اول جدول فاصله خود را با سایر تیم‌ها حفظ کرده‌اند. در پایان جدول هم شاید بتوان گفت مشخص است که کدام تیم‌ها به لیگ یک سقوط می‌کنند.

وی تأکید کرد: البته فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و به خاطر همین هم یکی از جذاب‌ترین رشته‌های ورزشی محسوب می‌شود. چهار تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی را می‌توان از مدعیان اصلی قهرمانی دانست. این تیم‌ها سوابق و تجربه‌های خوبی دارند ضمن اینکه تراکتورسازی هم بازیکنان خوب و با کیفیتی جذب کرده است.

قاسمپور در مورد شرایط فوتبال ملی و حضور در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: در بخش فوتبال ملی مثل سال‌های گذشته موفق عمل نکرده‌ایم. در جام ملت‌ها صعود از مرحله گروهی را نمی‌توان موفقیت محسوب کرد آن هم بازی مقابل تیم‌هایی مثل یمن و ویتنام، ما با یک تیم باشگاهی می‌توانستیم از این گروه صعود کنیم.

وی افزود: در مرحله بعد هم با عمانی بازی داشتیم که تیمی قوی و مطرح نبود ضمن اینکه در مسابقه با همین تیم عمان در دقیقه ۲ پنالتی دادیم و اگر آن پنالتی گل می‌شد شاید در همین مرحله حذف می‌شدیم. قوی‌ترینحریف ما در جام ملت‌ها ژاپن بود که مقابل آنها افتضاح بازی کردیم که تا حالا تیم ملی مقابل تیم ژاپن به این بدی بازی نکرده بود. در مجموع باید بگویم فوتبال ملی سال ۹۷ را با جام ملت‌ها به خوبی پشت‌سر نگذاشت.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا