اخبار ورزشیفوتبال ایران

فکری: خوشحالم مربی چنین بازیکنانی هستم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: خوشحالم که مربی چنین بازیکنانی هستم و چنین بازیکنانی در اختیار دارم.

به گزارش پیشرو ورزش، محمود فکری بعد از برد یک برصفر مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری گفت: به تک تک بازیکنانم تبریک می‌گویم. جنگیدند خدا را شکر می‌کنم که روحیه برد به تیم برگشته که اتفاق خوبی است. خسته نباشید به ماشین سازی می‌گویم بازی خوبی ارایه داده به خود اکبرپور تبریک می‌گویم شکل بازی این تیم عوض شده و تیم با انگیزه کار می‌کند. این بازی ما سخت‌تر از دو بازی قبلی‌مان بود. بازیکنان با تمام وجود تلاش کردند هم در نیمه اول هم در نیمه دوم و در آخرین لحظه به گل رسیدیم.

وی افزود: خوشحالم که مربی چنین بازیکنانی هستم و چنین بازیکنانی در اختیار دارم. این بازیکنان باید دیده شوند می‌توانند در سال‌های آینده در تیم‌های بزرگ و حتی تیم ملی بازی کنند.

فکری تصریح کرد: از تک تک بازیکنان دوباره تشکر می‌کنم در سه بازی ۷ امتیاز گرفتیم و این امتیازها به سادگی به دست نیامده است. البته تیم مشکلاتی دارد، امیدواریم که مسئولان شهری و تیم بیشتر به فکر بازیکنان باشند. دنبال نقطه امنی برای تیم هستیم تا تیم در لیگ برتر بماند و بعد به دنبال جایگاه بهتری هستیم. توانایی رسیدن به نقاط بهتری داریم اول باید نقطه امن برسیم و دغدغه سقوط نداشته باشیم و تا آخرین لحظه برای خوشحالی مردم تلاش می‌کنیم. مردم مسجد سلیمان مطمئن باشند تا آخرین لحظه برای خوشحالی و سربلندی‌شان تلاش می‌کنیم. حتی بعد از رسیدن به نقطه امن در حال حاضر می‌خواهیم از خطر سقوط فرار کنیم.

فکری در مورد اینکه دروازه‌بان تیمش کم اشتباه ترین بوده و چه تضمینی وجود دارد که او برای تیم ملی مورد توجه قرار بگیرد گفت: کرمانشاهی از دروازه‌بان‌های خوب ما و لیگ است. یکی از بازیکنانی که باید دیده شود همین بازیکن است و امیدوارم مربیان تیم ملی او را ببینند.او در سه بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته است و فرهاد در آینده می‌تواند پیراهن شماره یک تیم ملی را هم بپوشد.

وی افزود: مطمئنا مربیان تیم ملی و تیم‌های بزرگ او را خواهند دید. اینکه می‌گویم تیم بزرگ به تیم نفت برنخورد البته منظورم بیشتر تیم ملی است. امیدواریم که تعداد زیادی از بازیکنان ما دیده شوند. مربیان تیم ملی و مربیان فوتبال ما آنها را ببینند و بتوانند سرویس بدهند و کمک کنند. بچه‌های ما پتانسیل لژیونر شدن هم دارند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: از همه رسانه‌ها تشکر می‌کنم و از هواداران تیم نفت هم تشکر می‌کنم. شاید در استادیوم نباشند اما وجودشان را احساس می‌کنیم و امیدوارم انرژی خوب به ما برسانند تا بتوانیم بردهای شیرین تقدیم‌شان کنیم و خوشحال شان کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − دو =

دکمه بازگشت به بالا