اخبار ورزشیفوتبال ایران

فکری: برایمان مهم بود امتیاز بگیریم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: خدا را شکر می‌کنم هم یک امتیاز گرفتیم و هم گل نخوردیم.

به گزارش پیشرو ورزش، محمود فکری پس از تساوی مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری، عنوان کرد: در ابتدا به همه بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که با تمام توان بازی کردند. خدا را شکر می‌کنم هم یک امتیاز گرفتیم و هم گل نخوردیم. شرایط خاصی داشتیم و برایمان مهم بود نبازیم. با اینکه در بازی‌های قبلی خوب بازی کرده بودیم اما نتوانسته بودیم امتیاز بگیریم. تیم ما رو به جلوست و برای بازی‌های آینده امیدوار می‌شویم. نیمه اول و دوم بازی خوبی را ارائه کردیم و در نیمه اول موقعیت ما بیشتر بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: شرایط روحی بدی داشتیم. خدا را شکر می‌کنم در این بازی هم خوب بازی کردیم، ۹۰ دقیقه جنگیدم، دروازه را بسته نگه داشتیم. در نیمه دوم آلومینیوم موقعیت بیشتری داشت اما این بازی می‌توانست گل داشته باشد. از اینکه گل نداشته از زیبایی‌های بازی کاسته نمی‌شود.

وی افزود: آلومینیوم تیم خوبی است چند وقتی است که نبرده اما در مجموع فصل خوبی را پشت سر گذاشته و نتایج خوبی گرفته است. بازی امروز برای هر دو تیم سنگین بود و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم امتیاز بگیریم، این برایمان مهم بود و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. بچه‌ها باید بیشتر تلاش کنند مراقب رفتار و زندگی خود باشند تا بازی به بازی هم دروازه را بسته نگه داریم هم امتیاز بگیریم. بازی که می‌توانیم ۳ امتیاز بگیریم می‌توانیم خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم.

فکری در مورد بازیکنانی که در نیم فصل جذب تیم شده‌اند، خاطرنشان کرد: بازیکنانی که در نیم فصل دوم گرفتیم در اختیارمان هستند، کار می‌کنند و با تیم هماهنگ شده‌اند. هر چه زمان می‌گذرد این هماهنگی بیشتر می‌شود. برایمان مهم بود دست‌مان باز باشد تا راحت تعویض کنیم. اگر بازیکنی داشته باشیم که چند اخطاره و آسیب دیده باشد می‌توانیم جایگزین کنیم. امیدواریم در بازی‌های بعدی هم هماهنگ‌تر شویم و هم بتوانیم امتیاز بگیریم.

وی همچنین درباره داوری بازی امروز، یادآور شد: داوری در مجموع خوب بود. شاید اشتباهاتی بوده اما برای هر دو طرف بود. صحنه‌ای که مشکوک به پنالتی بود را باید به کارشناسان بسپاریم چون در شرایط بازی شاید به گونه‌ای متفاوت از داور ببینیم. باید فیلم بازی را ببینیم که چه بوده و ان شالله که داوری اشتباه نکرده باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا