اخبار ورزشیفوتبال ایران

فنونی‌زاده:تارتار مردانه مقابل پرسپولیس بازی می‌کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا برانکو در بازی با ماشین‌سازی از بشار رسن و سروش رفیعی در ترکیب اصلی استفاده نکرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل پدیده گفت: من از این مساوی ناراحتم. هواداران زیادی برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمده بودند اما پرسپولیس بازی جذابی را به نمایش نگذاشت. گل زودهنگام ماشین‌سازی هم باعث شد این بازی گره بخورد و اکنون سرنوشت قهرمانی به روز آخر کشیده شده است.

وی افزود: تیم پارس جنوبی هم تیم سخت‌کوشی است. من تارتار را می‌شناسم او مربی با شخصیتی است و مقابل پرسپولیس مردانه بازی می‌کند. با این حال دوست داشتم پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه آزادی دور قهرمانی و افتخار می‌زدند. اما این اتفاق نیفتاد و قهرمانی پرسپولیس یک هفته به تعویق افتاد.

فنونی‌زاده با اشاره به خستگی علیپور مهاجم پرسپولیس گفت: او فوق‌العاده خسته است. شاید اگر بازی‌ها این همه فشرده نبود برانکو در د ۲-۳ بازی به او استراحت می‌داد اما چاره‌ای نبود و پرسپولیس باید از علیپور استفاده کند. هرچند اگر امکان داشت که علیپور در یکی دو بازی استراحت می‌کرد شرایطش بهتر می‌شد.

وی در مورد عملکرد بودیمیر گفت: در نیمه اول بودیمیر جالب بازی نکرد اما در نیمه دوم بهتر شد. شاید تنها نقطه تاریک بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی از نظر فنی غیبت بشار رسن و سروش رفیعی در ترکیب اصلی بود. نمی‌دانم چرا برانکو از این دو بازیکن بازی‌ساز در ترکیب اصلی استفاده نکرد. شاید آنها مصدوم بوده باشند با این حال شایان مصلح از شرایط مسابقه دور بود.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − نه =

دکمه بازگشت به بالا